Artykuł sponsorowany

Druk cyfrowy – najpiękniejsze kartki świąteczne

Druk cyfrowy – najpiękniejsze kartki świąteczne

Co roku w okresie zimowym w czasie, kiedy powoli zbliżają się święta, dochodzi do wzmożonej aktywności wielu branż takich jak zabawkowa, jubilerska, odzieżowa, a także poligraficzna. To właśnie profesjonalne drukarnie cyfrowe zaopatrują wielu dystrybutorów w kartki świąteczne, które później będą pięknymi pamiątkami kolejnym przeżytych świąt z ukochanymi bliskimi.

Druk cyfrowy

Najnowocześniejsza technologia poligraficzna to druk cyfrowy, który wykorzystywany jest w drukarniach zarówno do wytworzenia różnego rodzaju materiałów wielkogabarytowych, jak i detali takich jak wizytówki. Bardzo ważną cechą druku cyfrowego jest jego taniość, ale i bardzo wysoka jakość wytworzonych produktów. W przypadku druku cyfrowego bardzo krótko trwa cała faza przygotowawcza procesu, co pozwala na bardzo szybkie obsługiwanie klientów z zamówieniami na przykład 1000 sztuk kartek świątecznych.  Innymi zaletami wykorzystywania druku cyfrowego są: oszczędność związana z brakiem konieczności wykonywania serii druku próbnego, brak przestojów pomiędzy kolejnymi zleceniami czy też łatwe zarządzanie obróbką cyfrową pozwalającą na dokonywanie zmian w projektach. Ogromną zaletą druku cyfrowego jest również niepowtarzalna głębia koloru. Urządzanie są przystosowane do druku barwnego obejmującego różne konfiguracje kolorystyczne  – łatwość w zarządzaniu kolorem i wyglądem produktu. Dzięki drukowi cyfrowemu takie firmy jak Studio-eM. Drukarnia cyfrowa wytwarzają rocznie tysiące kopii wizytówek, ulotek, plakatów, katalogów, dyplomów, zaproszeń czy też przepięknych kartek świątecznych. To właśnie one każdego roku produkowane są w Polsce w milionach kopii, nie dając szansy na rozwój słabo z nimi konkurującymi kartkami elektronicznymi. 

Kartki świąteczne dla firm, sklepów i klientów indywidualnych

Jeśli chodzi o kartki świąteczne, szczególną uwagę powinni zwrócić właściciele dużych i średnich firm, a także ich działy marketingowe. Nie chodzi tutaj tylko o skuteczną promocję w ramach „świątecznej ulotki” w formie życzeń dla klientów firmy, ale o działania w zakresie employer brandignu – budowania wizerunku pracodawcy wśród pracowników. To właśnie kartki świąteczne w formie karnetu są świetnym sposobem na dodatkową gratyfikację wkładu pracy swoich podwładnych i umilenie im czasu. Wiele firm decyduje się również każdego roku na rozprowadzanie zwykłych kartek świątecznych z życzeniami dla pracowników, ale także kluczowych klientów – jest to świetna forma okazania szacunku i zainteresowania, która z pewnością pozytywnie wpłynie na wizerunek firmy. Również duże, jak i małe sklepy zaopatrują się w kartki świąteczne w agencjach reklamowych i drukarniach cyfrowych, odchodząc od standardowych zakupów – coraz popularniejsza jest usługa zamówień w sklepach internetowych z kartkami świątecznymi. Warto zauważyć, że najlepsze drukarnie cyfrowe nie zamykają się tylko na wytwarzanie kartek świątecznych w dużym nakładzie – klienci indywidualni mają możliwość zaprojektowania własnej kartki ze zdjęciem rodziny i wydrukowaniem ich w kilkudziesięciu kopiach. Najczęściej druk rozpoczyna się od 30 sztuk, co pozwala na przekazanie życzeń całej rodzinie i znajomym.

Zaprojektuj swoją kartkę świąteczną

Najważniejsze w przypadku drukarni cyfrowych jest umożliwianie sprecyzowania wyglądu kartki – zarówno faktury, kolorystyki, jak i grafiki. Projekt można wykonać samemu, wraz z konsultacjami agencji reklamowej bądź powierzyć zaprojektowanie profesjonalnej drukarni. To one dysponują zarówno gotowymi szablonami, jak i zatrudniają pracowników artystycznych zajmujących się projektowaniem wizualnym, a także obróbką cyfrową. W przypadku firm na kartkę nanoszone są logotypy, a dzisiejsza technologia z łatwością pozwala na upiększenie kartki poprzez laminowanie, pozłacanie czy foliowanie.

Oceń artykuł (1)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz