Firmy z branży FMCG (z języka angielskiego Fast Moving Consumer Goods) czyli dóbr pierwszej potrzeby są jednymi z popularniejszych sektorów gospodarki. Aby móc efektywnie zarządzać przedsiębiorstwem...
Mieszanki piekarnicze to produkty przeznaczone dla profesjonalnych piekarni. Na ich użycie decyduje się coraz więcej firm wytwarzających pieczywo na szeroką skalę. Nie bez powodu. Zastosowanie...
Zyski firmy uzależnione są od wielu czynników, choć nie ulega wątpliwości, że za największą ich część odpowiadają pracownicy działu handlowego. Aby mówić o skutecznej sprzedaży, trzeba uświadomić...
Dzisiejsza sytuacja rynkowa wymusza na przedsiębiorcach bardzo ostrą rywalizację o klienta, która zmusza firmy do optymalizacji kosztów prowadzenia działalności oraz stałego zwiększania sprzedaży....
Poddawanie podmiotów gospodarczych wnikliwym analizom podatkowym, finansowym, zarządczym, czy marketingowym, zwane jest należytą starannością, tj. due diligence. Częścią tego złożonego procesu...
Tak zwany rejestr sprzedaży i zakupu VAT, muszą prowadzić przedsiębiorcy, którzy są zobowiązani do odprowadzaniu podatków od towarów oraz usług. Warto jednak przy tym wiedzieć, że nie każdy ruch...
Zwiększ popularność swojej oferty i docieraj do nowych klientów