- Filtruj
-
- Filtruj:
- Lokalizacje
-
Sporządzanie umów o pracę
Umowę o pracę zawiera się na okres próbny, czas określony, czas wykonywania określonej pracy, czas zastępstwa lub czas nieokreślony. Każda umowa o pracę musi być zawarta na piśmie w co najmniej w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, z których jeden jest przeznaczony dla pracownika, a drugi włącza się do akt osobowych. W umowie muszą być zawarte takie informacje jak strony stosunku pracy, rodzaj pracy, data zawarcia oraz warunki pracy i płacy. Zawarcie umowy o pracę zobowiązuje pracodawcę do opłacania składek. Szukaj polecanych firm oferujących sporządzanie umów o pracę.
Wyszukaj także:
- deklaracje podatkowe,
- deklaracje zus,
- dokumentacja kadrowa,
- dokumentacja urlopowa,
- ewidencja środków trwałych,
- karta podatkowa,
- listy płac,
- optymalizacja podatkowa,
- prowadzenie książki przychodów i rozchodów,
- przygotowywanie sprawozdań finansowych,
- roczne rozliczanie działalności,
- rozliczanie pit,
- rozliczanie ryczałtu ewidencjonowanego,
- rozliczenia publicznoprawne,
- składki zus,
- świadectwa pracy,
- umowy cywilnoprawne,
- zakładanie i rejestracja działalności gospodarczej,
- zgłoszenia aktualizacyjne,
- zgłoszenia identyfikacyjne