Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5252906820
REGON: 521986503
KRS: 0000971037
Rok założenia:
2022
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Warszawa, Pilchowicka 14 lok. 5
Od wielu lat świadczymy usługi projektowe na rzecz klientów indywidualnych i biznesowych, a także a...
BPRW S.A. świadczy kompleksowe usługi związane z planowaniem miejscowym w oparciu o własną wysoko w...
Działamy na terenie Warszawy oraz miejscowości okolicznych. W zakresie tworzenia, modernizacji czy ...
Warszawa, Rosoła 58 lok. 113
Poszukując biura projektowego warto sprawdzić dorobek i doświadczenie firm oferujących tego typu us...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "True Brands Sp. z o.o." figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 5252906820. Firma ma numer REGON: 521986503. Spółka jest wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000971037.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2022. Firmę można odwiedzić pod adresem: Mickiewicza 37 lok. 58. Korespondencyjny kod pocztowy to: 01-625 Warszawa. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 52.23039N, 21.01128E. Branża Biura projektów to dziedzina, w której firma "True Brands Sp. z o.o." prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt True Brands Sp. z o.o.

True Brands Sp. z o.o., Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie True Brands Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.