Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5291098927
REGON: 141212170
Rok założenia:
2008
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Warszawa, Łabiszyńska 18 lok. 47
Jesteśmy przewodnikami, którzy oprowadzą klientów po polskiej stolicy, czyli Warszawie. Posiadamy d...
Zajmujemy się głównie turystyką młodzieżową. Organizowane przez nas wyjazdy mają rekomendację Polsk...
W naszym oddziale PTTK jesteśmy pasjonatami podróży i turystyki. Z zaangażowaniem organizujemy wyci...
Bydgoszcz, Dworcowa 37
Zajmujemy się przede wszystkim organizowaniem niezapomnianych wakacji. Chętnie zaproponujemy klient...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Target 2. Borkowski G." widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 5291098927. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 141212170.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Grodzisk Mazowiecki w województwie mazowieckim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2008 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Kresowa 10. Kod pocztowy do korespondencji to: 05-825 Grodzisk Mazowiecki. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.1028253464381N, 20.609954394708E. Przedsiębiorstwo "Target 2. Borkowski G." działa od lat w branży Turystyka.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 22 724 20 13.

Kontakt

Kontakt Target 2. Borkowski G.

Target 2. Borkowski G., Grodzisk Mazowiecki

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Target 2. Borkowski G.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.