Artykuł sponsorowany

Poradnik: Własny salon fryzjerski. Jak zdobyć zaufanie klientów?

Poradnik: Własny salon fryzjerski. Jak zdobyć zaufanie klientów?

Najważniejsze dla każdego salonu fryzjerskiego powinny być lojalne klientki. Co zrobić, by panie chciały do nas wracać? Najważniejsze są oczywiście fachowe usługi, realizowane na najwyższym poziomie przez dobrze przeszkolonych fryzjerów. To jednak nie wszystko. Jest jeszcze kilka całkiem prostych sposobów na to, by przyciągnąć klientki i sprawić, że będą chciały do nas wracać.

Pozwól im się umówić!

Każdy z nas lubi odwiedzać miejsca, w których może liczyć na fachową obsługę. Bezpośredni kontakt z klientem jest niezwykle ważny, ale dziś, w czasach, kiedy każdy nosi ze sobą w kieszeni miniaturowy komputer w postaci smartfonu, liczą się też możliwości, jakie dajemy naszym klientom w sieci. Wszystkie zabiegane klientki z pewnością docenią to, że na wizytę w naszym salonie mogę się umówić online. To znacznie wygodniejsze niż rezerwacja godziny przez telefon. Żeby stworzyć klientom taką możliwość, wystarczy odpowiedni program komputerowy. Świetnie sprawdzi się do tego Merlin – profesjonalny program dla salonów fryzjerskich, oferowany przez firmę S.O.S. s.c. P.M. Wesołowscy. Program w pakiecie z usługą umawiania online da nam też wiele innych możliwości, pozwalających budować odpowiedni wizerunek firmy.

Daj coś od siebie

Chyba nikogo nie zdziwi to, że sprawdzonym sposobem na przyciągnięcie i zatrzymanie klientów są różnego rodzaju zniżki. Ważne, żeby dysponować nimi w sposób mądry i przemyślany – tak, by nasi stali klienci czuli się naprawdę wyróżnieni, a nowi mieli ochotę wypróbować nasze usługi. Świetnym narzędziem do zarządzania różnego rodzaju promocjami może również być wspomniany już program Merlin. W programie możemy tworzyć bazę swoich usług i komponować z nich atrakcyjne pakiety. Jest też opcja planowania promocji i abonamentów dla stałych klientów.

Przypominaj o sobie

Jeśli chcemy, żeby nasi klienci do nas wracali, od czasu do czasu warto im o sobie przypomnieć. Oczywiście nikt nie lubi nachalnego spamu, więc z wysyłaniem wiadomości nie należy przesadzać, jednak SMS lub e-mail wysłany do klientek salonu w nowym sezonie, wraz z aktualną ofertą i informacją o promocjach może zdziałać bardzo wiele. Oczywiście nie musimy wysyłać wszystkich tych wiadomości ręcznie – tutaj również wyręczy nas program komputerowy. Dzięki specjalnym modułom pozwalającym na promocję firmy program dla fryzjerek automatycznie wysyła SMS-y lub wiadomości e-mail do klientek, których dane są w bazie. Jeśli osoba, która była już w naszym salonie i która właśnie zastanawia się nad wiosenną zmianą fryzury, dostanie taką wiadomość, z pewnością umówi się na wizytę.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz