Artykuł sponsorowany

Strona internetowa – wizytówka Twojej firmy

Strona internetowa – wizytówka Twojej firmy

Dobra strona internetowa może przekonać klientów do wybrania usług Twojej firmy. Jak zadbać o to, żeby Twoje przedsiębiorstwo dobrze wyglądało w Internecie? Podpowiadamy.

Wizytówka w sieci

Większość osób fachowców zajmujących się wykonywaniem różnego rodzaju usług poszukuje dziś w Internecie. To wygodny sposób, pozwalający na porównanie ofert różnych firm i wybranie tej najlepszej. Według badań nawet 60 % osób korzystających z Internetu postrzega firmy przez pryzmat stron WWW, a aż 92 % osób przyznaje, że wizerunek firmy ma wpływ na to, czy skorzystają z jej usług. Warto więc zadbać o to, by potencjalni klienci, odwiedzając naszą stronę internetową, chcieli skorzystać właśnie z naszych usług.

Przejrzysta i nowoczesna

Zanim zaczniemy prace nad stworzeniem strony WWW naszej firmy, zadajmy sobie pytanie, jak wygląda dobra strona internetowa? Jakie strony sami chętnie odwiedzamy i dlaczego? Najważniejsze jest połączenie estetycznego wyglądu z funkcjonalnością. Nawet najpiękniejszy projekt nie przekona klienta do usług naszej firmy, jeśli nie będzie mógł znaleźć zakładki z naszymi danymi kontaktowymi. Błędy w projektach stron, polegające na ich niedostatecznej przejrzystości niestety zdarzają się programistom, którzy nie posiadają potrzebnej wiedzy i doświadczenia. Dlatego, jeśli strona ma wyglądać profesjonalnie, zlećmy jej wykonanie profesjonalistom. Osoby zajmujące się na co dzień projektowaniem stron WWW znają najważniejsze zasady i aktualne trendy, dzięki czemu wykonana przez nich strona będzie funkcjonalna i nowoczesna.

Ważne elementy

Strona WWW to miejsce, w którym powinny być zebrane wszystkie najważniejsze informacje na temat pracy przedsiębiorstwa. Klient po wejściu na stronę musi wiedzieć, czym się zajmujemy, do kogo kierujemy swoją ofertę i jakie mamy osiągnięcia. Konieczne są też informacje pozwalające szybko i łatwo się z nami skontaktować – numer telefonu, adres albo formularz kontaktowy. Wszystko musi być estetyczne, ciekawe i intuicyjne – tak, by klient na naszej stronie się nie „zgubił”. Przygotowanie dobrej strony internetowej to nie takie proste zadanie. Potrzeba do tego wiedzy i doświadczenia, które posiadają pracownicy firmy Cyberwrona. M. Wrona. Strony wykonane przez tę firmę są przejrzyste, łatwe w nawigacji i przystępne. W ofercie firmy jest także hosting – czyli utrzymywanie strony na jej serwerach. Poza tym pracownicy przedsiębiorstwa pomagają w wykupieniu domeny – adresu internetowego firmy. Dzięki temu klienci łatwo nas znajdą w sieci.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz