Artykuł sponsorowany

Dynamiczną czy statyczną? Jaką stronę internetową stworzyć dla swojej firmy? Sprawdź opinię specjalistów z PM System!

Dynamiczną czy statyczną? Jaką stronę internetową stworzyć dla swojej firmy? Sprawdź opinię specjalistów z PM System!

Współcześnie zdecydowana większość właścicieli firm decyduje się na stworzenie strony internetowej. To przystępny cenowo, efektowny i przede wszystkim efektywny sposób reklamy, który pozwala zapoznać się potencjalnym klientom z przygotowaną ofertą usługową lub asortymentową. Choć ciekawych rozwiązań w tym zakresie jest przynajmniej kilka, to na potrzeby marketingu internetowego opracowywane są głównie strony statyczne oraz dynamiczne. Co warto o nich wiedzieć?

Jakie są największe zalety i wady stron statycznych?

Technologia ta w zdecydowanej większości przypadków wykorzystywana jest do wykonania niewielkich stron internetowych, nazywanych również potocznie stronami wizytówkowymi. Taki stan rzeczy ma oczywiście swoje uwarunkowania praktyczne oraz ekonomiczne. Jak podkreślają doświadczeni specjaliści z firmy PM System, witryny statyczne mają wiele zalet, a za najważniejsze z nich uznaje się m.in. kwestie dotyczące szybkiej i łatwej produkcji, czy też tanich kosztów utrzymania na serwerze.

Co więcej – strony tego typu bardzo szybko się wczytują – a to atut sam w sobie. Nie oznacza to jednak, że klienci otrzymują do swojej dyspozycji rozwiązanie doskonałe. Z pewnością warto wiedzieć o tym, że strony statyczne mają swoje wady. Mowa tutaj przede wszystkim o trudnym procesie edycji danych, z którym użytkownicy niezwykle rzadko radzą sobie samodzielnie. Sporym minusem jest także niezmienna treść, która w dłuższej perspektywie nudzi internautów odwiedzających witrynę.

Co warto wiedzieć o stronach dynamicznych?

Strony dynamiczne zdecydowanie najlepiej sprawdzają się w przypadku większych projektów, czyli witryn, na których oferta konkretnej firmy przedstawiana jest w sposób bardzo szczegółowy. Duża liczba danych nie stanowi tutaj absolutnie żadnego problemu. Stronę dynamiczną da się łatwo zaktualizować, a zadania tego może podjąć się nawet sam użytkownik. Na tym jednak zalety się nie kończą. Dzięki niezwykle rozbudowanej formie witryny takie przyciągają wielu internautów oraz dobrze pozycjonują się w wyszukiwarkach.

Jak zaznaczają jednak doświadczeni fachowcy z firmy PM System, warto również zdawać sobie sprawę z wad tej technologii. Strony dynamiczne są droższe w produkcji, ich należyte opracowanie trwa dłużej, a dostępne na nich informacje wczytują się dłużej. Trudno zatem jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie, czy jest to rozwiązanie wyraźnie lepsze od witryn statycznych. Wszystko zależy oczywiście od tego, jakie konkretnie efekty chce się osiągnąć. Dlatego też przed podjęciem ostatecznej decyzji należy poświęcić dłuższą chwilę na konsultację ze specjalistami.  

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz