- Filtruj
-
- Filtruj:
- Lokalizacje
-
Prowadzenie książki przychodów i rozchodów
Prowadzenie książki przychodów i rozchodów polega na ewidencji operacji gospodarczych w uproszczonej formie – ewidencja odbywa się w systemie księgowości pojedynczej. Obejmuje dokładną rejestrację zarówno przychodów ze sprzedaży (w tym z obrotu i utargu), jak i zakupów towarów i materiałów, a także wydatków, które po przeprowadzonej transakcji są rejestrowane w księdze. Podatek obliczany jest jako różnica między kwotą sprzedaży a zakupów. Sprawdź najlepsze biura rachunkowe oferujące prowadzenie książki przychodów i rozchodów.
Wyszukaj także:
- deklaracje podatkowe,
- deklaracje zus,
- dokumentacja kadrowa,
- dokumentacja urlopowa,
- ewidencja środków trwałych,
- karta podatkowa,
- listy płac,
- optymalizacja podatkowa,
- przygotowywanie sprawozdań finansowych,
- roczne rozliczanie działalności,
- rozliczanie pit,
- rozliczanie ryczałtu ewidencjonowanego,
- rozliczenia publicznoprawne,
- składki zus,
- sporządzanie umów o pracę,
- świadectwa pracy,
- umowy cywilnoprawne,
- zakładanie i rejestracja działalności gospodarczej,
- zgłoszenia aktualizacyjne,
- zgłoszenia identyfikacyjne