Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5981250761
REGON: 080088314
Rok założenia:
2006

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Głównym profilem naszej działalności jest świadczenie kompleksowych usług detektywistycznych. Posia...
Czasem drobny szczegół potrafi zmienić bieg wydarzeń. Bywa, że ważne jest znalezienie dowodów lub i...
Moje doświadczenie detektywistyczne opieram na wieloletniej pracy w wydziałach operacyjnych, w tym ...
Obsługujemy osoby prywatne, jak również klientów biznesowych. Działamy w zakresie wywiadu gospodarc...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Świerkowski Mirosław. Biuro detektywistyczne" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 5981250761. Firma ma numer REGON: 080088314.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Słubice w województwie lubuskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2006 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Sienkiewicza 50a. Kod pocztowy do korespondencji to: 69-100 Słubice. Kompletne współrzędne GPS to: 52.3513873529412N, 14.5674546862745E. Branża, w której specjalizuje się firma "Świerkowski Mirosław. Biuro detektywistyczne" to Agencje detektywistyczne.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Dzwoniąc pod numer telefonu: 95 758 06 88 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Świerkowski Mirosław. Biuro detektywistyczne

Świerkowski Mirosław. Biuro detektywistyczne, Słubice

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Świerkowski Mirosław. Biuro detektywistyczne


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.