Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 1231515845
REGON: 52257657500000
KRS: 0000981230
Rok założenia:
2022
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Specjalizujemy się w usługach związanych z obsługą nieruchomości, z kupnem-sprzedażą-wynajmem, a ta...
Głównym profilem działalności GS Samopomoc Chłopska są usługi z zakresu sprzedaży nieruchomości.Jeś...
Agata Zawadzka-Bernasiak w ramach przepisów zawartych w ustawie Prawo o notariacie z 14 lutego 1991...
Moją specjalnością jest wycena nieruchomości. Usługi w tym zakresie świadczę dla osób prywatnych i ...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Oujiang Real Estate Sp. z o.o." widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 1231515845. Firma ma numer REGON: 52257657500000. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS): 0000981230.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Jabłonowo w województwie mazowieckim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2022. Przedsiębiorstwo znajduje się na Nadrzeczna 7A lok. C101A. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 05-552 Jabłonowo. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.0594883729158N, 20.8562824696943E. Branża Nieruchomości to dziedzina, w której firma "Oujiang Real Estate Sp. z o.o." prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Oujiang Real Estate Sp. z o.o.

Oujiang Real Estate Sp. z o.o., Jabłonowo

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Oujiang Real Estate Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.