Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6792697036
REGON: 361721754
Rok założenia:
2015
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Wzrok to jeden z ważniejszych zmysłów każdego człowieka. Warto więc o niego odpowiednio zadbać. Nas...
Kraków, Marii Dąbrowskiej 17G lok. 2
Prowadzimy salon optyczny, w którym zajmujemy się przede wszystkim wykonywaniem badań wzroku. Badan...
Kraków, os. Kolorowe 21 lok. 307
Trzydziestoletnie doświadczenie w zawodzie optyka umożliwia pracownikom prawidłową ocenę zachowania...
Posiadamy duże doświadczenie i wysokie kwalifikacje zawodowe. Staramy się wychodzić naprzeciw oczek...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Oko-Optyk Magdalena Mitka" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 6792697036. Numer REGON firmy to: 361721754.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Kraków w województwie małopolskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2015. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Witosa 19 lok. 80. Kod pocztowy do korespondencji to: 30-611 Kraków. Kompletne współrzędne GPS to: 50.01083N, 19.95775E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: madziulas@poczta.onet.pl. Firma "Oko-Optyk Magdalena Mitka" prowadzi swoją działalność w branży Optycy.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Oko-Optyk Magdalena Mitka

Oko-Optyk Magdalena Mitka, Kraków

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Oko-Optyk Magdalena Mitka


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.