Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8212524686
REGON: 146336793
Rok założenia:
2012
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Jako założyciel firmy Movement Lab staram się promować szeroko pojętą kulturę fizyczną, zarówno wśr...
Nowy Dwór Mazowiecki, Sportowa 66
Szkołę pływania Swimtom tworzy nasz zespół wykwalifikowanych trenerów, a w tym - Tomasz Grzelak, Ag...
Jestem wykwalifikowanym trenerem personalnym z wieloletnim doświadczeniem. Prowadzę indywidualne za...
Szkoła pływania Fitness-Sport oferuje naukę pływania na bygdoskich basenach, takich jak Astoria, Ła...

O firmie

Firma "Nauka Pływania Marcin Saja" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 8212524686. Firma ma numer REGON: 146336793.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Siedlce w województwie mazowieckim. Początek działalności firmy na rynku to 2012 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na Aleksandra Rytla 28 lok. 28. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 08-110 Siedlce. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.1650490387819N, 22.2711899977262E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: marcinsaja@interia.pl. Branża Kursy sportowe to dziedzina, w której firma "Nauka Pływania Marcin Saja" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Nauka Pływania Marcin Saja

Nauka Pływania Marcin Saja, Siedlce

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Nauka Pływania Marcin Saja


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.