Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9491276040
REGON: 240906909
Rok założenia:
2008
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Obsługujemy klientów indywidualnych oraz biznesowych. Doskonale znamy przepisy prawa celnego oraz p...
Zajmuję się zarówno obsługą Klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw oraz spółek. Sporządzam ...
W kancelarii możecie Państwo skorzystać z pełnego zakresu czynności notarialnych, które przewidzian...
Skarżysko-Kamienna, pl. Floriański 3 lok. 111
Od dwunastu lat zajmuję się świadczeniem usług związanych z prawem. Moim klientom oferuję szeroki w...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Mariola Pawłowska-Rak Fu Rak. Mediacje." widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 9491276040. Firma ma numer REGON: 240906909.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Częstochowa w województwie śląskim. Działa na rynku od 2008 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Mehoffera 26. Korespondencyjny kod pocztowy to: 42-202 Częstochowa. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 50.7906807372946N, 19.0861688610827E. "Mariola Pawłowska-Rak Fu Rak. Mediacje." to firma działająca w branży Doradztwo prawne.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 512 439 009 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Mariola Pawłowska-Rak Fu Rak. Mediacje.

Mariola Pawłowska-Rak Fu Rak. Mediacje., Częstochowa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Mariola Pawłowska-Rak Fu Rak. Mediacje.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.