Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 1250391746
REGON: 010168000
Rok założenia:
1992

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Zajmujemy się obsługą księgową oraz rachunkową zarówno dla osób fizycznych, jak i podmiotów gospoda...
Zielonka, prym. Wyszyńskiego 7H lok. 1
Ciągle zmieniające się przepisy księgowe i podatkowe, często na niekorzyść przedsiębiorców, wymagaj...
Zapewniamy wsparcie przedsiębiorcom, prowadzącym firmy o różnej formie opodatkowania, spółki i nie ...
Oferujemy kompleksową obsługę rachunkową podmiotów gospodarczych. Przedsiębiorcom udzielamy porad f...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "MARIA Kolasińska Biuro Rachunkowe "MARIA"" w rejestrze gospodarczym to: 1250391746. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 010168000.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Marki w województwie mazowieckim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 1992 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Szczęśliwa 34. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 05-260 Marki. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.3342999875585N, 21.1165499702595E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: beata.stankowska@op.pl. "MARIA Kolasińska Biuro Rachunkowe "MARIA"" to firma działająca w branży Biura rachunkowe.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt MARIA Kolasińska Biuro Rachunkowe "MARIA"

MARIA Kolasińska Biuro Rachunkowe "MARIA", Marki

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie MARIA Kolasińska Biuro Rachunkowe "MARIA"


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.