Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8991667079
REGON: 021444812
Rok założenia:
2011

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Biuro rachunkowe Konto tworzy nasz zespół specjalistów z dziedziny księgowości, rachunkowości oraz ...
Świadczymy kompleksowe usługi dotyczące księgowości, doradztwa podatkowego oraz obsługi kadrowo-pła...
Księgowość prowadzimy na potrzeby firm oraz spółek. Zajmujemy się prowadzeniem ewidencji ryczałtu, ...
Wrocław, pl. Solidarności 1/3/5 lok. 523
Jako biuro specjalistów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, doskonale rozumiemy, ile obowiązkó...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Małgorzata Romanów Biuro Rachunkowe" w rejestrze gospodarczym to: 8991667079. Numer REGON firmy to: 021444812.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Wrocław w województwie dolnośląskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2011. Firmę można odwiedzić pod adresem: Ząbkowicka 55. Kod pocztowy do korespondencji to: 50-511 Wrocław. Kompletne współrzędne GPS to: 51.0782994125238N, 17.0585449942775E. Branża Biura rachunkowe to dziedzina, w której firma "Małgorzata Romanów Biuro Rachunkowe" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Dzwoniąc pod numer telefonu: 603 616 594 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Małgorzata Romanów Biuro Rachunkowe

Małgorzata Romanów Biuro Rachunkowe, Wrocław

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Małgorzata Romanów Biuro Rachunkowe


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.