Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9462160286
REGON: 061603202
Rok założenia:
2013

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Pracuję jako trener piłki nożnej i wiem, że to bez wątpienia najpopularniejszy sport na całym świec...
Od ponad dziesięciu lat działamy na rynku. Przez ten okres zdobyliśmy cenne doświadczenie oraz spor...
Jujitsu jest jedną z najstarszych sztuk walki, z której czerpią też inne systemy samoobrony. Japońs...
Tenis to sport dla każdego. Jest bardzo dynamiczny, dzięki czemu dostarcza sporo ruchu, a do tego r...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Klub Sportowy Fight Gym Rafał Murat." figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 9462160286. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 061603202.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Lublin w województwie lubelskim. Działa na rynku od 2013 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Rzemieślnicza 4. Kod pocztowy do korespondencji to: 20-718 Lublin. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 51.2353754513095N, 22.4896824640459E. "Klub Sportowy Fight Gym Rafał Murat." to firma działająca w branży Ośrodki, kluby sportowe i rekreacyjne.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Dzwoniąc pod numer telefonu: 538 410 915 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Klub Sportowy Fight Gym Rafał Murat.

Klub Sportowy Fight Gym Rafał Murat., Lublin

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Klub Sportowy Fight Gym Rafał Murat.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.