Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7881884355
REGON: 386423780
Rok założenia:
2020
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Gorzów Wielkopolski, Łużycka 3
Od wielu lat do naszych zadań należy administrowanie nieruchomościami. Zarządzamy domami, budynkami...
Słubice, Transportowa 11
Doskonałe warunki do magazynowania, parkowania i produkcji zapewniamy w Eko-Invest. Teren, którym d...
Warszawa, Żurawia 32/34 lok. 47
4 Ściany to firma ceniona przez klientów za profesjonalizm. Wynika on z doświadczenia zdobytego na ...
Jeśli planujecie kupno, sprzedaż lub wynajem nieruchomości, to najlepszym wyborem jest skorzystanie...

O firmie

Firma "Kamil Rogala Karo Nieruchomości" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7881884355. Firma ma numer REGON: 386423780.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Międzyrzecz w województwie lubuskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2020. Przedsiębiorstwo znajduje się na Mickiewicza 6. Kod pocztowy do korespondencji to: 66-300 Międzyrzecz. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.4391324637859N, 15.5677343965272E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: kamrogala@wp.pl. "Kamil Rogala Karo Nieruchomości" to firma działająca w branży Nieruchomości.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Kamil Rogala Karo Nieruchomości

Kamil Rogala Karo Nieruchomości, Międzyrzecz

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Kamil Rogala Karo Nieruchomości


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.