Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
08:00 - 18:00
Wt.
08:00 - 18:00
Śr.
08:00 - 18:00
Cz.
08:00 - 18:00
Pt.
08:00 - 18:00
Sb.
Zadzwoń i sprawdź
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 9720470543
REGON: 630577364
Rok założenia:
2000

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Nasz zespół składa się z doświadczonych specjalistów, którzy dbają o każdy szczegół realizowanych p...
Systemy grzewcze są nieodłącznym elementem każdego domu, lokalu usługowego, biura i obiektu przemys...
Na rynku jesteśmy obecni od 2013 roku. Duże doświadczenie oraz współpraca ze sprawdzonymi partneram...
Urządzenia grzewcze znajdują zastosowanie w domach, mieszkaniach i innych obiektach. Wśród nich są ...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Inny Dom Tomasz Tylewicz" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 9720470543. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 630577364.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Poznań w województwie wielkopolskim. Początek działalności firmy na rynku to 2000 rok. Firmę można odwiedzić pod adresem: os. Jana III Sobieskiego 23 lok. 40. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 60-688 Poznań. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.4637801372549N, 16.910368627451E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: twojservis@wp.pl. "Inny Dom Tomasz Tylewicz" to firma działająca w branży Projektowanie, instalacja i serwis ogrzewania.



Inny Dom Tomasz Tylewicz realizuje działalność w ramach kodów PKD:
  • 43.22.Z Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych
Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 602 387 204. Nasza firma otwarta jest w godzinach: Pn.-Pt.: 08:00-18:00.

Kontakt

Kontakt Inny Dom Tomasz Tylewicz

Inny Dom Tomasz Tylewicz, Poznań

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Projektowanie, instalacja i serwis ogrzewania Poznań - sprawdź inne firmy w okolicy

Opinie

Opinie o firmie

Średnia ocen

1.0
6 opinii
Opinie w pkt.pl

1.0/5

6 opinii

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w Serwisie opinie Użytkowników oraz zamieszczone przez WeNet w Serwisie opinie opublikowane w Portalach Zewnętrznych pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wynikającą z poniższych opinii.

Opinie użytkowników

Z miasta Luboń
Z miasta Luboń
Opinia z pkt.pl
1.0
30.07.2018
Boże chroń przed Tylewiczem - miał skórzaną kurteczkę i niepodpięty pod kocioł regulator, uznał za funkcjonujący NORMALNIE. Wziął stówę i tyle go widziałem. Fachowiec może i z autoryzacją, ale mnie przypomina zagadkę: co to jest?" Wisi na ścianie i płacze? Doopa a nie taternik". A nie serwisant.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
Opinia z pkt.pl
1.0
01.01.2015
Tego pana polecono mnie w sklepie na Wildzie. Niestety nie jest on dobrym fachowcem, podgrzewacz powiesił krzywo i nieestetycznie. Niedbały fachura - spóźnił się i mu nie szło - widać spieszno mu było.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
Opinia z pkt.pl
1.0
31.07.2014
Na jesień 2 lata temu poprosiłam tego pana o uruchomienie pierwsze pieca Uniko - przez telefon pan T. oświadczył że ze zbiornikiem włoskim piec Termet nie będzie chodzić i powinnam kupić komplet - będąc nie uprzejmym. Pan wprowadził mnie w błąd, inny pan uruchomił i wszystko pracuje 2 rok OKAY.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
Opinia z pkt.pl
1.0
27.02.2014
Pełen profesjonalizm. Naprawiał przez trzy godziny to, na co ktoś po nim poprawiający stracił kilka minut. Poza tym Pan T. spóźnia się chronicznie. Do mnie juz jednak nie będzie miał takiej okazji. Ciekawe że Predom Termet daje takim ludziom autoryzację bez weryfikacji umiejętności najwyraźniej.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
Opinia z pkt.pl
1.0
03.12.2013
Pan T. -zadufany i niekompetentny serwisant z pieczatką. miał do mnie żale, że piec Uniko podłączyłam do starego zbiornika Feroli, a nie do Termeta. Podziękowałam mu pięknie i zadzwoniłam z uruchomieniem do innego pana z Termetu.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
Opinia z pkt.pl
1.0
10.07.2013
Pan jest nieuprzejmy. Awarie pieca zwala na komin. Usyskalam ekspertyzę, że wina wyłaczania pieca tkwi w niewłasciwym uruchomieniu - u rzeczoznawcy. Wolał się kłócić niż samemu zalatwić problem w kilka minut (może sie nie zna???) - więc kożystam z innego serwisanta. Poza tym nie mieszka pod podanym adresem.