Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7122172674
REGON: 430565210
Rok założenia:
1995

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Głównym profilem działalności jest kompleksowa obsługa geodezyjna. Zakład Usług Technicznych Gux od...
Na rynku usług geodezyjnych i kartograficznych działamy od 2010 roku. Przez ten czas zdobyliśmy ogr...
Zakład świadczy usługi z zakresu geodezji oraz kartografii. Zapewnia kompleksową obsługę geodezyjną...
Lata obecności na rynku pozwoliły mi na dokładne poznanie potrzeb i oczekiwań klientów oraz dostoso...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7122172674 została umieszczona firma: "Gil Marian Centrum Innowacyjno-marketingowe Asg". Firma ma numer REGON: 430565210.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Lublin w województwie lubelskim. Początek działalności firmy na rynku to 1995 rok. Firmę można odwiedzić pod adresem: Tymiankowa 1 lok. 30. Kod pocztowy do korespondencji to: 20-543 Lublin. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 51.2288767847171N, 22.5106091231078E. Branża Usługi geodezyjne i kartograficzne to dziedzina, w której firma "Gil Marian Centrum Innowacyjno-marketingowe Asg" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Gil Marian Centrum Innowacyjno-marketingowe Asg

Gil Marian Centrum Innowacyjno-marketingowe Asg, Lublin

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Gil Marian Centrum Innowacyjno-marketingowe Asg


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.