Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6222739358
REGON: 30146628600000
KRS: 0000359257
Rok założenia:
2010

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Fashion Institute Sp. z o.o." w rejestrze gospodarczym to: 6222739358. Firma ma numer REGON: 30146628600000. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS): 0000359257.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Ostrów Wielkopolski w województwie wielkopolskim. Początek działalności firmy na rynku to 2010 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na Wrocławska 93 A. Kod pocztowy do korespondencji to: 63-400 Ostrów Wielkopolski. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 51.6368922N, 17.8147937E. Przedsiębiorstwo "Fashion Institute Sp. z o.o." działa od lat w branży Skład tekstu.



Fashion Institute Sp. z o.o. realizuje działalność w ramach kodów PKD:
  • 46.41.Z Sprzedaż hurtowa wyrobów tekstylnych
W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Fashion Institute Sp. z o.o.

Fashion Institute Sp. z o.o., Ostrów Wielkopolski

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Skład tekstu Ostrów Wielkopolski - sprawdź inne firmy w okolicy

Ostrów Wielkopolski, Wrocławska 93 A
Ostrów Wielkopolski, pl. 23 Stycznia 5
Ostrów Wielkopolski, Olsztyńska 3
Ostrów Wielkopolski, Pałucka 4
Kalisz, Rzymska 58
Kalisz, ks. Sieradzana 9
Ostrzeszów, Przemysłowa 14
Pleszew, al. Mickiewicza 24

Opinie

Opinie o firmie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w Serwisie opinie Użytkowników oraz zamieszczone przez WeNet w Serwisie opinie opublikowane w Portalach Zewnętrznych pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wynikającą z poniższych opinii.