Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9462537621
REGON: 383779110
Rok założenia:
2019

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Pracuję jako trener piłki nożnej i wiem, że to bez wątpienia najpopularniejszy sport na całym świec...
Od ponad dziesięciu lat działamy na rynku. Przez ten okres zdobyliśmy cenne doświadczenie oraz spor...
Jujitsu jest jedną z najstarszych sztuk walki, z której czerpią też inne systemy samoobrony. Japońs...
Tenis to sport dla każdego. Jest bardzo dynamiczny, dzięki czemu dostarcza sporo ruchu, a do tego r...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Akademia Strzelectwa Terenowego Agnieszka Pawlak" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 9462537621. Numer REGON firmy to: 383779110.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Lublin w województwie lubelskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2019. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Bogusławskiego 24. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 20-358 Lublin. Kompletne współrzędne GPS to: 51.2273556666667N, 22.5906773333333E. Branża, w której specjalizuje się firma "Akademia Strzelectwa Terenowego Agnieszka Pawlak" to Ośrodki, kluby sportowe i rekreacyjne.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Akademia Strzelectwa Terenowego Agnieszka Pawlak

Akademia Strzelectwa Terenowego Agnieszka Pawlak, Lublin

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Akademia Strzelectwa Terenowego Agnieszka Pawlak


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.