Artykuł sponsorowany

Mpixel Małgorzata Sosnowska: Czym jest rollup i czy warto w niego zainwestować?

Mpixel Małgorzata Sosnowska: Czym jest rollup i czy warto w niego zainwestować?

Wysokiej jakości stojaki reklamowe, na których wykonany został projekt graficzny związany z daną firmą to świetna forma promocji. Coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się właśnie na taką reklamę. Okazuje się, że rollup może zostać wykonany w różnych wariantach oraz rozmiarach, dzięki czemu łatwo dopasować go do potrzeb. Czym jest dokładnie i gdzie można taki produkt zamówić?

Wygodna promocja

Stojak reklamowy typu rollup charakteryzuje przede wszystkim wygodą użytkowania. Jak sama nazwa wskazuje, tego typu stojak może być zwinięty lub rozwinięty bardzo szybko. Dzięki temu można go bezproblemowo przetransportować nawet przy małej ilości dostępnej przestrzeni bagażowej. Dodatkowym atutem jest mała waga produktu – stelaż wykonany jest z aluminium, co czyni go niezwykle lekką konstrukcją. Rollup można więc z powodzeniem przewozić na różne targi w celu eksponowania stanowiska biznesowego naszej firmy. Kontrahenci nie będą mieli trudności z odnalezieniem właściwego stoiska, właśnie dzięki zaprojektowanym według indywidualnych preferencji rollupom. Mogą być one ustawiane obok siebie w różnej konfiguracji, przez co nie jest problemem stworzenie większej grafiki połączonej w całość. Najlepszy wariant, który będzie odpowiadał profilowi i potrzebom firmy stworzy firma Mpixel Małgorzata Sosnowska, działająca na rynku od 2003 roku. Doświadczenie w realizacji rozmaitych zadań jest istotne, pozwala bowiem na stworzenie wyjątkowego produktu, służącego firmie do skutecznej promocji. Jakie są rodzaje rollupów i do czego służy konkretny typ?

Spory wybór       

Okazuje się, że stojaki reklamowe mogą być wyprodukowane w rozmaitych wariantach. Standardowa wersja obejmuje cienkie profile aluminiowe, grubsze natomiast występują w wyższych modelach. Pełna nóżka poprzeczna gwarantuje stabilność oraz wysoką odporność na uszkodzenia mechaniczne. W praktyce oznacza to, że dobrze wykonany rollup klasyczny jest niezwykle trwały oraz może być wielokrotnie używany. W wersjach premium górna szyna, na której możemy zainstalować kilka lampek w celu lepszego oświetlenia wydruku reklamowego, nakładana jest bezpośrednio na maszt, dlatego nie jest on widoczny od przodu. Ciekawym rozwiązaniem jest też umieszczenie w bocznej części rollupa specjalnego pojemnika na ulotki. Dzięki temu klienci mogą zapoznać się z pełną ofertą firmy już na etapie poznawania jej dzięki stojakowi reklamowemu. Istnieje również możliwość wykonania rollupów dwustronnych. Tak zaprojektowany stojak posiada grafikę nie tylko z przodu, ale i z tyłu, przez co jest lepiej zauważalny. Jak się zatem okazuje, ten typ promocji jest bardzo pomysłowym rozwiązaniem, przyciągającym uwagę potencjalnych klientów.

Profesjonalne wykonanie

Firma Mpixel, prowadzona przez Małgorzatę Sosnowską, specjalizuje się w druku cyfrowym i offsetowym. W ofercie znajdują się nadruki na różnych materiałach, takich jak banery, siatki mesh, folie samoprzylepne, folie OWV, folie magnetyczne, folie wylewane, papier plakatowy, papier fotograficzny oraz fototapety. Klienci mogą również zlecić projektowanie i wykonanie różnych materiałów reklamowych, takich jak karty okolicznościowe, zaproszenia, broszury, biuletyny, wizytówki, ulotki czy plakaty.

Opracowanie:
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz