Artykuł sponsorowany

Odpowiednia ekspozycja towaru i jej znaczenie w handlu

Odpowiednia ekspozycja towaru i jej znaczenie w handlu

Placówki handlowe są dziś tak powszechne, że często zamiast zapewniać nam większy komfort zakupów, dostarczają tak wielu opcji, że mamy problem z wyborem tej właściwej. Wiedzą o tym handlowcy. Dla nich duża konkurencja oznacza konieczność sięgnięcia po metody, które przyciągną uwagę klienta i zachęcą go do zakupu. Jednym z warunków udanej sprzedaży jest właściwa ekspozycja towaru.

Czego oczy nie widzą….

Popularne powiedzenie mówi, że czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal. W handlu zasada ta powinna być traktowana poważnie, bowiem jest ona doskonałym potwierdzeniem tego, że wrażenia wizualne działają na klienta najlepiej. Dowód? Choćby reakcja każdego z nas na billboard z oszronioną szklanką napoju w upalny dzień czy uczucie głodu, które nagle odczuwamy, gdy widzimy soczystego hamburgera lub wielkie ciastko z kremem. Ponieważ wzrok decyduje, czego tak naprawdę chcemy, najlepszym sposobem na udaną sprzedaż jest odpowiednia ekspozycja towarów.

Aby właściwie zaprezentować odzież, książki czy kosmetyki, potrzeba właściwego wyposażenia sklepu, czyli estetycznych, trwałych i odpowiednio wyprofilowanych regałów. Metalowe konstrukcje w wielu rozmiarach i formach oferuje właścicielom placówek handlowych firma Prome Sp. z o.o., której asortyment może się stać najlepszym wyposażeniem każdego sklepu i magazynu, ale również wystawy okolicznościowej czy stoiska targowego.

Zalety regałów ekspozycyjnych

Regały ekspozycyjne są przede wszystkim projektowane z konkretnym przeznaczeniem – konstrukcja ma atrakcyjnie zaprezentować ofertę klientom czy uczestnikom wystawy. Bogaty wybór ich wzorów pozwala na dopasowanie wyposażenia do rodzaju asortymentu, w jakim specjalizuje się sklep. Najważniejsze zalety takich mebli to:

  • trwałość i odporność na uszkodzenia mechaniczne,
  • estetyczne wykończenie i bezpieczne krawędzie,
  • układ półek, który umożliwia wygodne umieszczenie produktów,
  • zabezpieczenia przed spadaniem produktów w postaci siateczek i listew krawędziowych,
  • malowanie proszkowe, które pozwala na dostosowanie kolorystyki do designu placówki,
  • optymalna wysokość, która umożliwia dostosowanie do potrzeb sklepu, ekspozycji i komfortu klienta,
  • trwałe i estetyczne materiały, które gwarantują wysoki poziom higieny ważny szczególnie w sklepach spożywczych,
  • wygodne systemy jezdne – sprawiają, że regały są mobilne i łatwe do przemieszczania.

Metalowe regały sklepowe i ekspozycyjne są uniwersalnym wyposażeniem każdej placówki. Spełniając normy przewidziane dla takich mebli, łączą w sobie komfort użytkowania, estetykę i łatwość utrzymania w należytym porządku. Prezentowany towar zyskuje doskonałą oprawę, dzięki czemu jest chętniej wybierany przez klientów. Istotnym elementem jest też łatwy dostęp do umieszczanych na półkach produktów.

Różnorodność modeli takich mebli oraz ich urozmaicona kolorystyka sprawia, że właściciel sklepu może stworzyć swój własny styl, który będzie jego znakiem rozpoznawczym. Ma to szczególne znaczenie, jeśli placówka należy do większej sieci sklepów na terenie miasta lub kraju.

Opracowanie:
Lipsko, Kółek Rolniczych 1
tel. 48 378 26 96
Oceń artykuł (1)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz