Artykuł sponsorowany

Naszywki – praktyczny gadżet reklamowy

Naszywki – praktyczny gadżet reklamowy

Reklama to podstawa rozwoju każdej firmy, ale też sposób na promowanie wydarzenia, imprezy, organizacji społecznej czy upamiętnienie zlotu młodzieżowego. Jedną z jej form są gadżety reklamowe, wśród których znaczącą rolę odgrywają wszelkiego rodzaju naszywki i wszywki tekstylne.

Tekstylia i ich rola w reklamie

Poszukiwanie sposobu na skuteczne zareklamowanie się jest dziś problemem większości agencji reklamowych czy przedsiębiorców, którzy sami odpowiadają za promocję własnej firmy. W praktyce stosuje się już setki metod, począwszy od rozdawania ulotek i drobnych prezentów po reklamę objazdową na samochodach i gigantyczne nadruki na siatce mesh, w które „ubiera się” całe budynki. Znaczącą i zarazem ciekawą formę reklamy stanowią tekstylia, których zaletą jest to, że są noszone każdego dnia i dzięki temu docierają do bardzo szerokiego grona odbiorców. Trudno dziś wyobrazić sobie młodego człowieka bez czapki z daszkiem, t-shirtu czy plecaka z designerskim nadrukiem, dlatego są to doskonałe nośniki informacji, idealne do promowania różnych akcji czy produktów.

W szerokiej gamie tekstyliów znaczące miejsce zajmują plecaki i torby noszone przez każdego młodego człowieka, a także przez osoby starsze preferujące sportowy styl ubierania się. Ciekawostką jest natomiast, że wśród młodzieży – szczególnie tej kochającej turystykę czy koncerty – swoistą kulturą jest dekorowanie plecaków i toreb naszywkami, będącymi pamiątką z różnych wydarzeń. Naszywki pełnią tu zarówno rolę informacyjną, jak i tworzą kolekcję, która często jest prawdziwą dumą ich właściciela. To doskonałe podłoże do reklamowania cyklicznego festiwalu, imprezy masowej czy produktu, którego wytwórca był sponsorem wydarzenia.

Naszywki nie tylko na plecakach

Chociaż naszywanie kolorowych plakietek z różnymi symbolami czy napisami zazwyczaj kojarzy się właśnie z plecakami turystycznymi, to ten rodzaj gadżetu reklamowego może mieć o wiele szersze zastosowanie. Naszywka nie musi też być duża – w formie niewielkiego paska tkaniny z nadrukiem świetnie sprawdzi się jako wieszak do kurtki czy dekoracyjne wykończenie zamka błyskawicznego. Te niewielkie kawałki filcu lub wytrzymałych, syntetycznych tkanin mogą być zarówno ozdobą ubioru, torby, czapki czy koca, jak i dyskretnym dodatkiem informującym o producencie. Naszywki mogą mieć rozmaite kolory, wymiary i kształty, nie tylko regularne, ale również wycinane w formie znaku firmowego. Wybór naszywek o regularnych kształtach wiąże się z łatwością ich przyszywania, zwłaszcza w seryjnej produkcji.

W kategorii wszywek i naszywek produkowanych przez firmę Imar s.c.  znalazło się wiele propozycji, które można dostosować do produkowanego asortymentu. Jedną z nich są na przykład tzw. elastomery – niewielkie elastyczne detale z wtopionym w nie sznurkiem, tasiemką lub elementem metalowym pozwalającym na przyłączenie do końcówki zamka błyskawicznego w torbie czy kurtce. Elastomery produkowane są metodą mikrowtrysku umożliwiającego nakładanie wielu warstw w różnych kolorach. Tradycyjne naszywki z tworzyw sztucznych mogą też mieć właściwości fotoluminescencyjne czy odblaskowe, dzięki czemu są doskonale widoczne po zmroku, a wówczas poza funkcją reklamową pełnią również rolę ochronną.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz