Artykuł sponsorowany

Shelfstopery i ekspozytory w reklamie wizualnej

Shelfstopery i ekspozytory w reklamie wizualnej

Reklama jest podstawą promocji każdej firmy, imprezy czy produktu. To właśnie od jej skuteczności zależy popularność przedsiębiorstwa, wysokość sprzedaży czy sukces konkretnego przedsięwzięcia. W dobie znacznej konkurencji w tej dziedzinie znaczącą rolę odgrywają urozmaicone narzędzia ułatwiające promocję produktów, jak na przykład standy, ekspozytory czy dyspensery.

Ekspozytor – sposób na komunikację z klientem

Podstawą promocji firmy lub instytucji jest tworzenie jej pozytywnego wizerunku. Na proces ten składa się wiele elementów, ale jednym z istotniejszych jest przekazanie potencjalnemu odbiorcy szczegółowej informacji. Na przykład przychodzący do banku klient rzadko wie, czego oczekuje i z jakiego produktu finansowego chce skorzystać. Często nie jest nawet dobrze zorientowany, jakie produkty oferuje bank. Oczekiwanie na konsultanta, długie rozmowy, zadawanie dziesiątek pytań może zniechęcać, dlatego placówki sięgają również po materiały drukowane. Do prezentacji i rozdawania prostych informatorów doskonale nadaje się ekspozytor.

Stojaki tego typu mogą przyjmować wiele kształtów i rozmiarów, dzięki czemu spotyka się je zarówno w korytarzach, jak i na ladach sklepowych, stolikach restauracyjnych czy właśnie ladach w bankach. Wykonane z pleksi są efektowne, estetyczne i trwałe, a dzięki specjalnej konstrukcji pozwalają na umieszczenie w nich ulotek lub folderów z informacjami o firmie lub dostępnych produktach. Liczba zastosowań jest niemal nieograniczona, a sposób i miejsce ekspozycji zależy wyłącznie od wyobraźni właściciela placówki. Jednym z praktyczniejszych modeli jest ekspozytor zawieszany na ścianie, który doskonale sprawdzi się przy wejściach do placówek, firm lub instytucji. To sposób, by klienci mieli szansę na zapoznanie się z ofertą zaraz po przekroczeniu progu, a w efekcie szybciej trafili tam, gdzie powinni.

Stojaki – reklama wizualna w zasięgu ręki

Reklama wizualna to jedna z najskuteczniejszych form promocji, ponieważ na długo zapada w pamięć i budzi pozytywne skojarzenia. Widok ogromnej, ociekającej wodą szklanki z napojem w upalny dzień lub jędrna soczysta truskawka nawet u osoby pozbawionej wyobraźni wzbudzą przyjemne doznania. Równie ważna jest odpowiednia prezentacja produktu, który – umieszczony w estetycznym stojaku z logo producenta – o wiele skuteczniej zachęci do wyboru niż dziesiątki innych tego typu wyrobów w neutralnych pojemnikach. W prezentacji asortymentu doskonałym wsparciem są displaye, shelfstopery, dyspensery produktów czy też estetyczne standy.

Wszystkie wymienione formy ekspozycji, w których specjalizuje się firma Plastic Service SC, zapewniają elegancką i zarazem przyciągającą uwagę oprawę, dzięki której nawet banalny długopis czy breloczek zyskuje o wiele większe znaczenie.

Ciekawą formą przyciągania uwagi klientów są różne shelfstopery, które wyróżniają się na długich ścieżkach między półkami sklepowymi i skłaniają do zatrzymania się przy konkretnym produkcie. Klienci pubów lub restauracji znajdą też takie formy reklamy na stolikach i barach. Dekoracja z butelką markowego piwa niemal zmusza do jego wyboru podczas składania zamówienia.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz