Artykuł sponsorowany

Co zrobić, żeby klienci chętniej robili zakupy w Twoim sklepie? Kilka prostych trików

Co zrobić, żeby klienci chętniej robili zakupy w Twoim sklepie? Kilka prostych trików

Jeżeli chcemy, żeby klienci często robili zakupy w naszym sklepie, musimy zadbać nie tylko o szeroki asortyment produktów i atrakcyjne ceny, ale także o wygodę. Jeśli zakupy w naszym sklepie będą przyjemnością, a nie ciągłym błądzeniem w poszukiwaniu potrzebnych produktów, na pewno nie będziemy mogli narzekać na mały ruch. Najważniejsze, żeby w sklepie panował porządek. Jak to zorganizować? Pomogą nam w tym odpowiednie materiały wspierające sprzedaż.

Sprawdzone metody

Na uporządkowanie sklepu i promowanie konkretnych produktów jest wiele sprawdzonych sposobów. Służą temu przede wszystkim materiały POS – wspierające sprzedaż. To wszelkiego rodzaju akcesoria, które pomagają zapanować nad przestrzenią w małych i dużych sklepach.

 – Nie jest tajemnicą, że towar, który rzuca się w oczy, jest chętniej kupowany, dlatego każdy sprzedawca powinien pamiętać, aby jego punkt handlowy był miejscem wygodnym dla konsumenta, w którym znalezienie odpowiednich produktów oraz cen nie stanowi większego wyzwania mówi właściciel firmy PLASTIC SERVICE S.C. R. Frąckiewicz, K.Buczek-Frąckiewicz. Przedsiębiorstwo zajmuje się sprzedażą i produkcją wszelkich materiałów i akcesoriów reklamowych niezbędnych w każdym sklepie.

Najprostszym i najbardziej podstawowym materiałem tego typu są tak zwane cenówki sklepowe – to po prostu wykonane z tektury lub innego materiału przyciągające wzrok nalepki, które można umieści na produktach sprzedawanych w promocyjnej cenie. Bardzo potrzebne – zwłaszcza w sklepach samoobsługowych są też listwy cenowe – tak zwane shelflinery. Dzięki nim klienci od razu będą wiedzieli, ile kosztuje dany towar stojący na półce. Sposobem na atrakcyjne wyeksponowanie towaru są tak zwane standy i ekspozytory reklamowe – to specjalne regały i stojaki, które zwracają uwagę na konkretny produkt. Ciekawym rozwiązaniem są także dyspensery, które nie tylko pomagają w sprzedaży konkretnych produktów, ale także zapewniają porządek w sklepie. Bardzo dobrym sposobem na przykucie uwagi klienta są tak zwane shelfstopery – to reklamy do umieszczenia na regałach, które są doskonałym sposobem na przekazanie klientowi informacji o nowościach i promocjach. Używa się ich przede wszystkim w sklepach samoobsługowych.

Odpowiednie wykonanie

Bardzo ważna w przypadku materiałów POS jest odpowiednia estetyka. Solidne wykonanie ma tutaj naprawdę duże znaczenie. Tanie, brzydkie, szybko niszczące się materiały, zamiast wspierać sprzedaż, mogą zniechęcić klientów. Dlatego zadbajmy o to, by firma, w której zamówimy wykonanie materiałów wspierających sprzedaż do naszego sklepu, była rzetelna i stosowała odpowiednie, nowoczesne technologie. Tylko to da nam gwarancję, że tego rodzaju produkty nie zużyją się zbyt szybko.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz