Artykuł sponsorowany

Najlepsza gramatura koszulek reklamowych

Najlepsza gramatura koszulek reklamowych

Nosząc się z zamiarem skorzystania z jednej z najlepszych form marketingu, jaką są koszulki reklamowe, z pewnością spotkamy się z pojęciem gramatury. Wielu z nas bezpośrednio przekłada parametr gramatury na jakość koszulek, która wynika jednak także z wielu innych czynników. Oczywiście nie oznacza to, że gramatura nie jest ważna – warto jednak wiedzieć, czym dokładnie jest i na co może wpłynąć.

Czym jest gramatura koszulki?

Gramatura to, według najpopularniejszej definicji, masa jednego metra kwadratowego wyrobu. Wyraża się ją w znanej nam wszystkim jednostce – gramach. Gramaturę posiadają jednak nie tylko wyroby tekstylne, takie jak koszulki, ale także produkty pochodzące z przemysłu papierniczego (oraz wszystkie inne wyroby, które tworzone są w formie arkuszy). Łatwo możemy w ten sposób dojść do wniosku, im wyższa gramatura koszulki, tym lepiej. Nic bardziej mylnego. Na jakość koszulki wpływa nie tylko gramatura, ale także konstrukcja ściągacza koszulki, jej krój, rodzaj materiału, z którego ją zrobiono oraz sposób barwienia. To właśnie dlatego profesjonalne firmy oferujące odzież reklamową – takie jak firma Tam-Pol – proponują swoim klientom szeroki wybór koszulek pochodzących od różnych producentów.

Różnice pomiędzy koszulkami o różnych gramaturach

Koszulki o różnych gramaturach nie różnią się wbrew pozorom trwałością lub jakością wykonania. Jedyna istotna różnica będzie polegała na ich lekkości – koszulki o niższej gramaturze będą najzwyczajniej w świecie bardziej przewiewne i dopasowane do noszenia w wyższych temperaturach. Wiele zależy tutaj przede wszystkim od naszych preferencji. Gramatura nie wpływa także na wytrzymałość nadruku naniesionego na koszulkę. Co ciekawe, zdarza się, że producenci ubrań zawyżają gramaturę podawaną w opisach produktów, wiedząc, że wyższa wartość może przyciągnąć nieświadomych klientów.

Jaką markę koszulek reklamowych wybrać?

Podobnie jak gramatura, także marka koszulek ma znaczenie wyłącznie preferencyjne. Jeden producent produkuje zazwyczaj wiele rodzajów koszulek o różnej gramaturze i doprawdy nie ma potrzeby, aby skreślać całą markę na podstawie złych doświadczeń z jednym jej produktem. Często sięgamy po koszulki marki Fruit of the Loom, Adler, JHK, Sol’s czy Stedman. Aby przekonać się, czy spełniają nasze wymagania, najlepiej zamówić kilka na próbę, ponosić je, kilka razy wyprać i dopiero wtedy wydać opinię. Najważniejsze jest, by zamawiać koszulki ze sprawdzonego sklepu takiego jak sklep internetowy Allekoszulka.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz