Artykuł sponsorowany

Na jaką technikę nadruku na koszulkach się zdecydować?

Na jaką technikę nadruku na koszulkach się zdecydować?

Koszulki są bardzo praktyczne. Dobrze sprawdzają się nie tylko jako spersonalizowane prezenty, ale także jako odzież reklamowa. Zdecydowanie lepiej je wykorzystać niż ulotki. Jeżeli wykonane są z dobrego materiału, w gustownym kolorze i dobrej grafice – są elegancką, a zarazem praktyczną wizytówką firmy. Na jak rodzaj druku się zdecydować?

Odzież reklamowa

Koszulki z logiem firmy bądź jej hasłem świetnie sprawdzają się na różnorodnych imprezach firmowych – festiwale, koncerty, wolontariusze, targi, zawody sportowe. Równie dobrze prezentują się na terenie firmy. Wyglądają estetycznie, sprawiają wrażenie dobrej organizacji, uporządkowania i profesjonalizmu. Poza tym ułatwiają poruszanie się po firmie klientom, gdyż wiadomo kogo poprosić o pomoc. W tłumie z kolei pracownicy w nadrukowanych koszulkach z logiem wyróżniają się spośród innych, dzięki czemu łatwiej do nich podejść i zapytać o coś konkretnego. Na jaką technikę nadruku się najlepiej zdecydować? Profesjonalne firmy typu Abp Piotr Borowik (ul. Rolna 43AC, 40-555 Katowice) proponują różnorodne techniki nadruku na odzieży (t-shirty, czapki, polary, koszule). W razie wątpliwości warto skorzystać z pomocy specjalisty, który może nam doradzić w wyborze odpowiedniej techniki czy zaproponować inne gadżety (długopisy, kubki, torby, plecaki, parasole, smycze, breloki, balony, multinarzędzia) na każdą kieszeń.

Techniki nadruku na koszulkach

Nadruk na odzieży reklamowej może być wykonany kilkoma różnymi rodzajami techniki nadruku:

- sitodruk – najpopularniejsza i technika, która polega na rozprowadzeniu farby poprzez sito. W tej technice można użyć 6 kolorów. Jest to najtrwalsza metod nanoszenia nadruków na bawełnie, elastanie, poliestrze czy skórze. Sitodruk jest trwały, natomiast jego wielkość jest ograniczona. Wyróżniamy sitodruk bezpośredni oraz transferowy (używany jako nadruk już na gotowych torbach czy plecakach oraz w miejscach trudno dostępnych takich jak: rękawki, nadruki wewnętrzne i przy szwach). Obie techniki pozwalają na wykonanie nadruków wielokolorowych i z przejściami tonalnymi;

- haft komputerowy – daje więcej możliwości niż sitodruk, możemy zdecydować się na oryginalnie jeżeli wzory. Jest metodą niezwykle efektowną, bardzo elegancką i praktycznie niezniszczalną.  Wykonuje się go za pomocą specjalnej maszyny, do której wgrywa się projekt i zakłada nici. Komputerowe sterowanie igłą pozwala na bardzo precyzyjne wykonanie przeszyć. Dzięki nici dedykowanym można znakować odzież specjalistyczną dla służb mundurowych (przy użyciu nici odblaskowych) bądź dla straży pożarnej (przy użyciu nici ognioodpornych). Odzież z haftem można prać w wysokich temperaturach oraz ją prasować.

- flex i flock – przydatne przy bardzo prostych wzorach. Nadruk jest opłacalny nawet przy bardzo małych ilościach, a bardzo wytrzymały. Można jednak wykorzystać tylko trzy kolory. Flex to folia o gładkiej powierzchni, a flock (mechata) o nieco grubszej i „zamszowej” strukturze. Folie są dobrym materiałem do wykonania nadruków o wysokiej jakości kryjący nadruków. Wycinane są one na ploterach tnących i wgrzewane w tkaninę przy pomocy prasy termicznej. Ten typ nadruku bardzo dobrze sprawdza się przy odzieży roboczej typu kombinezony, bluzy robocze, kurtki. Znajduje zastosowanie również przy odzieży sportowej i flagach.

- sublimacja – również bardzo opłacalna, wysokiej jakości, możliwa do wykonania przy małych ilościach. Bardzo dużym plusem jest możliwość nadrukowania wielu złożonych kolorów i ich przejścia tonalne. Kolejną zaletą jest jego niewyczuwalność.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz