Artykuł sponsorowany

Motoryzacyjna marka premium, którą pokochali Polacy!

Motoryzacyjna marka premium, którą pokochali Polacy!

W Polsce sprzedaż samochodów w segmencie premium znacznie wzrosła w ostatnich latach. Każdego roku przy około 500 tysiącach nowo zarejestrowanych autach, aż ponad 60 tysięcy stanowi właśnie te o podwyższonym standardzie technicznym. Wśród nich na pozycję lidera wyraźnie wspina się marka VOLVO, która po wykupieniu przez Zhejiang Geely Holding Group Company Limited, celuje w najwyższe w historii swojej działalność statystyki sprzedaży – również aktywności rynku wtórnego.

Dlaczego marka VOLVO święci popularność w Polsce?

W całej Polsce można znaleźć wiele autoryzowanych dealerów marki Volvo, czy też dedykowanych warsztatów serwisowych. Na krajowych drogach, również bez problemu można zauważyć charakterystyczne auta zarówno ze starszych linii, jak i tych szeroko reklamowanych w przestrzeniach urbanistycznych m.in. na bilbordach. Największe „zagęszczenie” aut marki Volvo, można jednak zaobserwować nad polskim morzem, zwłaszcza w okolicach Trójmiasta. Odwiedzając tamte rejony, można zauważyć olbrzymi sukces sprzedażowy szwedzkiego koncernu w naszym kraju. Dzisiaj pojazdami Volvo, jeżdżą zarówno osoby, których nie stać na nowsze modele, a te używane z kilkuletnim stażem są dla nich wystarczająco solidne, jaki i kierowcy, którzy kochają fabrycznie nowe pojazdy.

Coraz to bogatsze społeczeństwo Polski, zaczyna chętnie kupować samochody marki premium. Jak się jednak okazuje wcale nie są oni zainteresowani tylko pojazdami BWM, Mercedes, Lexus, Land Rover, Infiniti, czy Mini oraz Audi. Atrakcyjne ceny, nacisk na bezpieczeństwo, a także wyważony poziom komfortu wnętrz z technologią motoryzacyjną (m.in. moc silnika) powodują, że Volvo jest dzisiaj jednym z liderów sprzedażowych w naszym kraju.

Rynek wtórny samochodów marki Volvo

Koncern Volvo wypuszcza nowe, odświeżone modele swoich aut w bardzo strategiczny sposób. Marka idealnie wyważa zapotrzebowanie rynku wtórnego oraz pierwotnego. Stali klienci Volvo, po kilku latach jazdy swoimi pojazdami, przekazują je do sprzedaży do autoryzowanych dealerów, a za to kupują nowe pojazdy. To zaś sprzyja dynamicznemu rozwojowi obu sektorów handlowych, które mają olbrzymi wpływ na popularyzację marki Volvo w Polsce. Warto przy tym skupić się na rynku wtórnym, który bądź co bądź jest szerszy i bardziej dostępny dla większości Polaków. Jeśli chodzi o Volvo, koncern współpracuje z licznymi dealerami, przekazując im między innymi pojazdy poleasingowe. To one wyróżniają się niskim poziomem przebiegu i lat eksploatacji, a także brakiem jakichkolwiek uszkodzeń. Przykładem mogą być auta oferowane przez Volvo Car Wrocław-Bielany, gdzie można kupić zarówno samochód nowy jak i używany (Volvo Selekt), w wynajmie gwarantującym pełną opieką jak: przeglądy, ubezpieczenie, usługa assistance oraz wymianę opon i hotel opon. Przykładem oferowanych samochodów używanych Volvo może być model V40 Cross Country w wersji D3 Drive-E Ocean Race, który można kupić za nawet 85 tysięcy złotych, i to przy przebiegu niecałych 42 tys. Km lub eleganckie kombi Volvo V90 z 2016 roku, diesel, przebieg 50 tysięcy km za 179 tyś zł.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz