Artykuł sponsorowany

Korzyści z zastosowania systemu contact center Avaya

Korzyści z zastosowania systemu contact center Avaya
Obsługa klientów jest nieodzowną częścią działalności wielu przedsiębiorców. Nie dziwi więc, że jeżeli pojawia się przed nimi szansa na wprowadzenie maksymalnych korzyści przy jednoczesnym obniżeniu kosztów, każdy chciałby z takiego rozwiązania skorzystać. Doskonałą ofertą jest system contact center Avaya. Czym się charakteryzuje i jakie są z niego korzyści?

System contact center Avaya

Jest to przykład oprogramowania (tzw. inteligentnego rozwiązania komunikacyjnego w biznesie), które umożliwia skrócenie czasu niezbędnego do utworzenia systemów zarządzania kontaktami. Dzięki temu, że system wyposażony jest w niezbędne funkcje, pozwala na zwiększenie wydajności pracy osób go obsługujących z różnych miejsc w kraju. Składa się na niego moduł umożliwiający dystrybucję połączeń, system służący do nagrywania rozmów, a także interfejs, poprzez który można zintegrować telefon i komputer. To nowoczesne rozwiązanie w prosty sposób pozwala na efektywne zarządzanie rozmowami. Na przykład w momencie, gdy do jednej z siedzib firmy jest dużo połączeń oczekujących, system automatycznie zacznie się łączyć z osobami z innych lokalizacji.

Zyskaj oszczędności przy zachowaniu wydajności

Korzystanie z systemu contact center Avaya pozwala na wprowadzenie w firmie dodatkowych oszczędności przy jednoczesnym sprawnym zarządzaniu siecią. Jak to działa? Dzięki wykorzystaniu odpowiednich łączy, można w sposób bezpieczny przesyłać informacje między kilkoma centrami, zapewniając tym samym dostęp do danych dla agentów. Oczywiście warto dodać, że jest to rozwiązanie bezpieczne, ponieważ przesyłane dane są w odpowiedni sposób szyfrowane. Dodatkowe oszczędności w budżecie przedsiębiorstwa można uzyskać dzięki temu, że do rozmów nie trzeba wykorzystywać już telefonów, wystarczy zaś zainstalowanie stosownych aplikacji na komputerze. Na uwagę zasługuje fakt, że jego moduły można w dowolnej chwili rozbudować i korzystać z nich poprzez różne kanały informacyjne, w tym e-mail czy media społecznościowe. Podkreśli to profesjonalny wizerunek firmy.

To świetne rozwiązanie dla…

System sprawdzi się świetnie zarówno w małych, jak i dużych firmach. W obu przypadkach pozwoli na sprawne zarządzanie siecią i zwiększenie wydajności pracowników. Nie ma też ograniczeń co do branży, w jakich to rozwiązanie powinno być stosowane. Oznacza to, że ten sposób będzie odpowiedni dla tych przedsiębiorstw, które w sposób szczególny zajmują się pozyskiwaniem nowych klientów. Zatem wszelkiego rodzaju firmy multimedialne, agencje reklamowe czy przedstawiciele branży turystycznej powinny zdecydować się na instalację omawianego systemu. Nie należy zapominać o tym, że odpowiednie wdrożenie projektu zapewnić mogą tylko wysokiej klasy specjaliści, jak np. ci zatrudnieni w firmie Sprint.

Oceń artykuł (1)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz