Korzyści z zastosowania systemu contact center Avaya
System contact center Avaya
Jest to przykład oprogramowania (tzw. inteligentnego rozwiązania komunikacyjnego w biznesie), które umożliwia skrócenie czasu niezbędnego do utworzenia systemów zarządzania kontaktami. Dzięki temu, że system wyposażony jest w niezbędne funkcje, pozwala na zwiększenie wydajności pracy osób go obsługujących z różnych miejsc w kraju. Składa się na niego moduł umożliwiający dystrybucję połączeń, system służący do nagrywania rozmów, a także interfejs, poprzez który można zintegrować telefon i komputer. To nowoczesne rozwiązanie w prosty sposób pozwala na efektywne zarządzanie rozmowami. Na przykład w momencie, gdy do jednej z siedzib firmy jest dużo połączeń oczekujących, system automatycznie zacznie się łączyć z osobami z innych lokalizacji.
Zyskaj oszczędności przy zachowaniu wydajności
Korzystanie z systemu contact center Avaya pozwala na wprowadzenie w firmie dodatkowych oszczędności przy jednoczesnym sprawnym zarządzaniu siecią. Jak to działa? Dzięki wykorzystaniu odpowiednich łączy, można w sposób bezpieczny przesyłać informacje między kilkoma centrami, zapewniając tym samym dostęp do danych dla agentów. Oczywiście warto dodać, że jest to rozwiązanie bezpieczne, ponieważ przesyłane dane są w odpowiedni sposób szyfrowane. Dodatkowe oszczędności w budżecie przedsiębiorstwa można uzyskać dzięki temu, że do rozmów nie trzeba wykorzystywać już telefonów, wystarczy zaś zainstalowanie stosownych aplikacji na komputerze. Na uwagę zasługuje fakt, że jego moduły można w dowolnej chwili rozbudować i korzystać z nich poprzez różne kanały informacyjne, w tym e-mail czy media społecznościowe. Podkreśli to profesjonalny wizerunek firmy.
To świetne rozwiązanie dla…
System sprawdzi się świetnie zarówno w małych, jak i dużych firmach. W obu przypadkach pozwoli na sprawne zarządzanie siecią i zwiększenie wydajności pracowników. Nie ma też ograniczeń co do branży, w jakich to rozwiązanie powinno być stosowane. Oznacza to, że ten sposób będzie odpowiedni dla tych przedsiębiorstw, które w sposób szczególny zajmują się pozyskiwaniem nowych klientów. Zatem wszelkiego rodzaju firmy multimedialne, agencje reklamowe czy przedstawiciele branży turystycznej powinny zdecydować się na instalację omawianego systemu. Nie należy zapominać o tym, że odpowiednie wdrożenie projektu zapewnić mogą tylko wysokiej klasy specjaliści, jak np. ci zatrudnieni w firmie Sprint.