Materiał Partnera

Jak skutecznie reklamować swoją firmę – drobne zabiegi marketingowe, które warto znać

Jak skutecznie reklamować swoją firmę – drobne zabiegi marketingowe, które warto znać

Skuteczna reklama firmy to nie tylko wielkie akcje marketingowe, ale przede wszystkim drobne zabiegi, które mają na celu poprawić widoczność danego przedsiębiorstwa. Zaliczą się do tego różnego rodzaju ogłoszenia na portalach społecznościowych, subtelne gadżety reklamowe oraz projekty, które mogą zainteresować szerokie grono odbiorców. Co powinniśmy robić, aby wybrać nienachalną formę reklamy?

Widoczne logo firmy na produktach

Warto wkomponować logo firmy w produkty, które sprzedajemy. Dzięki temu nasza marka będzie rozpoznawalna i zawsze wiązana z danym artykułem. Dobrym przykładem mogą być markowe ubrania lub znane sprzęty elektroniczne (telewizory, smartfony, konsole itd.), które zawsze w widocznym miejscu posiadają nazwę producenta. W taki sam sposób warto oznaczać wszystkie artykuły. Należy jednak pamiętać, żeby wygląd oraz styl logo zawsze pasował do designu produktu, na którym je umieszczamy. Zabieg ten z pewnością zwiększy rozpoznawalność.

Subtelna reklama – papierowe torby oraz gadżety z nadrukiem

Ważne jest prowadzenie codziennych, subtelnych kampanii. Rozdawanie ulotek i zachęcanie przechodniów do skorzystania z usług danej firmy jest uznawane za nachalne i źle odbierane w społeczeństwie. O wiele lepszym sposobem jest umieszczanie nazwy firmy oraz logo na gadżetach, które potencjalny klient może otrzymać za darmo. Ostatnimi czasy popularne są kroki z grafiką, kalendarze lub długopisy. Wiele firm decyduje się również na zamawianie opakowań z logo. Mogą to być na przykład:

  • ekologiczne papierowe torby
  • woreczki foliowe
  • składane torby prezentowe

Wszystkie trzy rodzaje torebek mogą być dołączane za darmo lub za niewielką opłatą do zakupów, albo jako opakowanie podczas rozdawania materiałów promocyjnych, np. katalogów, firmowych albumów itd. Można je zakupić po cenie hurtowej u producentów, takich jak PAKPRINT. Torby te są zwykle wielokrotnego użytku, dlatego stanowią ruchomą i widoczną formę reklamy.

Prowadzenie blogów oraz fanpage

Dobrym sposobem na przekonanie do swoich produktów lub usług szerszego grona odbiorców jest prowadzenie blogów oraz fanpage na Facebooku. Dzięki temu zyskuje się bliższy, często bezpośredni kontakt z klientami. Warto również od czasu do czasu organizować różnego rodzaju konkursy z nagrodami w formie gadżetów, próbek lub voucherów. Ludzie uwielbiają otrzymywać darmowe produkty, dlatego popularność firmy wzrośnie. Blogi są również świetną metodą na przybliżenie klientom, na czym polega branża, którą się zajmujemy oraz jakie zalety niosą za sobą nasze usługi/produkty.

Opracowanie:
Katowice, Porcelanowa 13
tel. 32 790 52 72
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz