Artykuł sponsorowany

Jak skutecznie reklamować firmę? Tradycyjnie i nowocześnie

Jak skutecznie reklamować firmę? Tradycyjnie i nowocześnie

Dobra reklama może nam zapewnić wielu klientów. Zła będzie kosztowną inwestycją, która nigdy się nie zwróci. Jak promować firmę, nie wydając przy tym bezsensownie pieniędzy? Oto kilka sprawdzonych sposobów.

Nie tylko w sieci

Wiele osób uważa, że najlepszym sposobem na promowanie firmy jest reklama w sieci. To jednak nie zawsze się sprawdza. Wszystko zależy od charakteru naszej działalności. Strona internetowa i konto na Facebooku raczej nie zachęcą klientów do odwiedzin w zwykłym sklepie spożywczym czy drogerii. W przypadku takich mikrobiznesów zdecydowanie lepiej sprawdzi się tradycyjne podejście do reklamy. Atrakcyjny szyld, potykacze, dobrze widoczne logo – to przykuje wzrok klientów i sprawi, że odwiedzą nas podczas swoich codziennych zakupów. Jeśli nasz biznes wyróżnia się czymś, co może przyciągnąć klientów nawet z drugiego końca miasta, możemy go oczywiście promować w sieci. Jednak proste, tradycyjne rozwiązania to podstawa. Możemy prowadzić stronę internetową i rozprowadzać ulotki. Najlepiej działa połączenie nowoczesnych i tradycyjnych metod promocji. Wtedy docieramy do różnych grup klientów.

Tradycyjne sposoby

Bardzo dobrze jest swoją strategię promowania firmy skonsultować z profesjonalistami. Dlatego zanim wybierzemy najlepszy sposób na reklamę, porozmawiajmy z pracownikami agencji reklamowej. To oni najlepiej wiedzą, jakie produkty przynoszą najlepsze efekty. Wybór materiałów reklamowych jest ogromny – od niezastąpionych wizytówek po nowoczesne wielkoformatowe reklamy. Bardzo dużą popularnością cieszą się też produkty z tworzyw sztucznych, jak przekonuje pracownik agencji Adecor. Wyroby z pleksi:

Nasza agencja reklamowa postanowiła wyjść naprzeciw potrzebom klientów i stworzyć rozbudowaną ofertę wyrobów z pleksi. Dzięki temu, że pleksi to materiał, który pozwala na dużą dowolność przy kreowaniu kształtów, mamy możliwość realizacji właściwie każdego projektu. Wykonujemy między innymi stojaki na ulotki z pleksi, wykorzystując do tego celu profesjonalny ploter laserowy, tworzący gładkie i błyszczące krawędzie.

Produkty z pleksi są niedrogie, ale – jak tłumaczą ludzie doświadczeni w branży reklamy – skuteczne. To dlatego tak wiele firm z nich korzysta.  Z tworzyw sztucznych można wykonać atrakcyjne, trójwymiarowe logo, tablicę informacyjną, wspomniane już „potykacze” zachęcające do odwiedzenia naszej firmy przechodniów oraz wiele innych produktów promocyjnych.

Coś w prezencie

Promując firmę, warto pamiętać też o gadżetach – choćby najprostszych, takich jak długopis. Porządny, dobrze wykonany długopis z wygrawerowaną nazwą firmy ucieszy klienta i sprawi, że będzie chętnie do nas wracał. Różnego rodzaju drobiazgi niewiele kosztują, a ułatwiają budowanie relacji z klientem.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze (1)
Dodaj komentarz
Robert W.
Robert W.
15.05.2017
Tradycyjna reklama przynosiła średnie rezultaty, więc zrobiłem szkolenie na eduwebie z promocji w sieci i moja firma stała się bardziej widoczna w mediach społecznościowych i w wyszukiwarce. To z kolei przełożyło się na większą sprzedaż.