Artykuł sponsorowany

Identyfikacja wzrokowa Twojej marki - dlaczego jest tak ważna? Polish European Media

Identyfikacja wzrokowa Twojej marki - dlaczego jest tak ważna? Polish European Media

Wbrew pozorom dzisiaj skuteczna reklama firm, to nie tylko prężne działanie w środowisku przestrzeni internetowej. Ta musi być koniecznie wykorzystywana przez duże korporacje i przedsiębiorstwa o znaczeniu nie tylko lokalnym. Mniejsze firmy, o regionalnym zasięgu, nadal powinny sporą uwagę koncentrować na standardowych nośnikach. Tu ważna jest między innymi identyfikacja wzrokowa marki, czyli budowanie relacji z klientem, już w kontakcie z logo organizacji!

Logo Twojej firmy

Dzisiaj zarówno przy reklamach w formie ulotek oraz banerów, jak i przy wykorzystaniu marketingu interaktywnego w Internecie, ważne jest to, aby logo marki, było w odpowiedni sposób wyeksponowane. To ono ma bowiem pozwolić na prostą identyfikację wzrokową  klienta z ideami firmy, oraz z jej usługami/produktami. Ważnym procesem przy zakładaniu przedsiębiorstwa, czy też przy tworzeniu jego nowej, szerokiej kampanii reklamowej, jest przygotowanie odpowiedniego znaku. Tu warto wiedzieć, o tym, że najlepiej stawiać na minimalistyczną grafikę, maksymalnie trzy kolory, a także na wbudowaną w logo nazwę firmy. Barwy powinny zaś odnosić się do branży, w której działamy.

Spersonalizowane artykuły biurowe

Identyfikację wzrokową Twojej marki, wśród klientów, a także kontrahentów, budują również spersonalizowane koperty, wizytówki, pieczątki, teczki, ulotki, księgi znaków, czy również reklamowe okleiny samochodowe. Tego typu elementy, powinny być szczegółowo przeanalizowane przez studnio marketingowe, które dostosuje każdy najmniejszy czynnik tak, aby przynieść firmie wymierne korzyści. Na ocenę jakości przedsiębiorstwa, mogą wpłynąć nawet tak drobne elementy, jak rodzaj czcionki wykorzystywanej do sporządzania umów! Jeśli nie chcesz zatem popełnić wizerunkowych błędów, przede wszystkim podejmij stałą współpracę z multidyscyplinarną agencją reklamową. Za taką można uznać Polish European Media, które przygotowuje grafiki i materiały marketingowe.

Polska European Media to wszechstronna agencja reklamowa, oferująca szeroki wachlarz usług, takich jak reklama prasowa, radiowa i zewnętrzna. Firma zajmuje się również public relations, reklamą świetlną, szyldami, tablicami reklamowymi, bilbordami oraz drukiem wielkoformatowym. Ponadto, Polska European Media specjalizuje się w projektowaniu stron internetowych oraz reklamie online. Polska European Media pomaga w opracowywaniu skutecznych strategii medialnych i budowaniu wizerunku firm.

Wykorzystaj gadżety reklamowe

Siłę gadżetów reklamowych w budowaniu wizerunku marki, a także relacji z klientami, od lat wykorzystują banki, korporacje, partie polityczne, czy ośrodki edukacyjne. Spersonalizowane długopisy, drobne sprzęty elektroniczne, koszulki, czapki, breloczki, kubki, przypinki i zawieszki, czy nawet parasolki, torby i plecaki, w formie darmowych upominków, przynoszą olbrzymie korzyści podczas np. targów pracy, czy targów wystawienniczych. To one pozwalają potencjalnym klientom poczuć się docenionym i wyjątkowym. Darmowe gadżety – im bardziej wyszukane, tym lepiej – kojarzą się bowiem z uczciwością, szczodrością, zaangażowaniem oraz profesjonalizmem. 

Opracowanie:
Poznań, Szelągowska 41 lok. 2
tel. 61 827 89 00
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz