Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6112232813
REGON: 021808912
Rok założenia:
2012
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Oferuję Państwu porady prawne. Ofertę kieruję do klientów prywatnych, przedsiębiorców oraz podmiotó...
Wrocław, Grabiszyńska 2 lok. 2
W kancelarii adwokackiej pomagam przede wszystkim osobom fizycznym. Udzielam porad prawnych oraz sp...
Wrocław, Krupnicza 13 lok. 302
Kancelarię we Wrocławiu prowadzę celem obsługi prawnej klientów indywidualnych i firm. Zapewniam re...
Wrocław, Tadeusza Kościuszki 65 lok. 6
Jako adwokat zajmuję się prowadzeniem konsultacji i udzielaniem porad. Oferuję doraźną pomoc lub st...

O firmie

Firma "Zając Magdalena. Kancelaria adwokacka" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 6112232813. Firma ma numer REGON: 021808912.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Wrocław w województwie dolnośląskim. Działa na rynku od 2012 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Świdnicka 39. Kod pocztowy do korespondencji to: 53-326 Wrocław. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 51.0908043560219N, 17.0133882023911E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: magda.zajac@onet.eu. Przedsiębiorstwo "Zając Magdalena. Kancelaria adwokacka" działa od lat w branży Adwokaci.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Zając Magdalena. Kancelaria adwokacka

Zając Magdalena. Kancelaria adwokacka, Wrocław

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Zając Magdalena. Kancelaria adwokacka


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.