Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5841818747
REGON: 191852500
Rok założenia:
2009

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Oferta naszej placówki sportowej skierowana jest zarówno do dzieci, młodzieży jak i osób dorosłych....
Bieganie to aktywność, który zdobywa coraz większą popularność. Do jej uprawiania nie jest potrzebn...
Doświadczona kadra, wśród której znajdują się instruktorzy z doświadczeniem zawodniczym, program tr...
Klub Sportowy Aventura założyliśmy z myślą o dzieciach. Wiemy, że regularna aktywność fizyczna ma o...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma ""Yang's Martial Arts Association" J. Szulkowski" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 5841818747. Numer REGON firmy to: 191852500.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Gdańsk w województwie pomorskim. Działa na rynku od 2009 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Aleja Rzeczypospolitej 11 lok. 1. Kod pocztowy do korespondencji to: 80-462 Gdańsk. Kompletne współrzędne GPS to: 54.3946287570211N, 18.6036964255659E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: rafalszulkowski@gmail.com. ""Yang's Martial Arts Association" J. Szulkowski" to firma działająca w branży Ośrodki, kluby sportowe i rekreacyjne.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt "Yang's Martial Arts Association" J. Szulkowski

"Yang's Martial Arts Association" J. Szulkowski, Gdańsk

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie "Yang's Martial Arts Association" J. Szulkowski


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.