Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7642019677
REGON: 572115711
Rok założenia:
2015

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Od ponad dwudziestu jeden lat funkcjonujemy na polskim rynku. Przez ten czas zdobyliśmy doświadczen...
Jazda na motocyklu to coraz popularniejsza forma spędzania wolnego czasu. To właśnie dla osób, któr...
Staramy się być synonimem rzetelności i profesjonalizmu w branży. Jesteśmy miejscem, gdzie pasjonac...
Zajmujemy się sprzedażą części zamiennych do motocykli oraz skuterów, w naszej ofercie znajdą Państ...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Travel Consulting Maciej Fiołka" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 7642019677. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 572115711.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Piła w województwie wielkopolskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2015. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: al. Powstańców Wielkopolskich 1B lok. 1. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 64-920 Piła. Kompletne współrzędne GPS to: 53.1721176860954N, 16.7783706760619E. Branża, w której specjalizuje się firma "Travel Consulting Maciej Fiołka" to Motocykle, motorowery i skutery.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Dzwoniąc pod numer telefonu: 512 352 755 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Travel Consulting Maciej Fiołka

Travel Consulting Maciej Fiołka, Piła

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Travel Consulting Maciej Fiołka


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.