Samochody osobowe, dostawcze i ciężarówki z naczepami nagrzewają się w trakcie jazdy i szczególnie latem wymagają odpowiedniego chłodzenia. Kierowcy i pasażerowie potrzebują sprawnie działających instalacji klimatyzacyjnych, natomiast ładunki narażone na uszkodzenia ze względu na wysoką temperaturę, np. żywność, kwiaty i leki muszą być cały czas schładzane przez instalację chłodniczą. Sprzedażą tego typu rozwiązań, ich montażem i w razie potrzeby serwisem zajmuje się od lat Thermo Technica. Firma korzysta z najlepszych jakościowo urządzeń renomowanych producentów, które starannie podłączone i razem z wykonaną przez przedsiębiorstwo izolacją termiczną zapewniają optymalne chłodzenie w samochodach dostawczych i ciężarowych oraz w naczepach. W przypadku instalacji chłodniczych oparte są one na
agregatach chłodniczych zasilanych przez silniki pojazdów albo zasilanych z własnego źródła energii. Każda instalacja może zostać doposażona w
rejestratory temperatury, w tym rejestratory z drukarką danych, a klienci otrzymują zawsze kartę urządzenia. Instalacja poddawane jest też przeglądom, konserwacji i w razie potrzeby naprawom.
Poza
instalacjami chłodniczymi Thermo Technica oferuje też
montaż i serwis klimatyzacji w samochodach osobowych, autach dostawczych i ciężarówkach, ale również w specjalistycznych maszynach, np. budowlanych i rolniczych. Firma zajmuje się też klimatyzacją w autobusach, czego najlepszym przykładem jest serwis instalacji w miejskich autobusach w Szczecinie.
Firma oferuje również:
- sprzedaż ogrzewania postojowego,
- montaż ogrzewania postojowego,
- serwis ogrzewania postojowego,
- serwis mechaniczny pojazdów.
W warsztacie
naprawiane są silniki, układy kierownicze, instalacje elektroniczne oraz zawieszenie, klimatyzacja i automatyczne skrzynie biegów. Wymianie poddawane są też oleje silnikowe, sprzęgła i hamulce. Te i pozostałe usługi wykonywane są szybko i dokładnie, a ich koszt jest atrakcyjny.
Pełna oferta firmy Thermo Technica znajduje się na stronie internetowej. Dodatkowe pytania związane z działalnością handlowo-usługową przedsiębiorstwa można kierować telefonicznie albo e-mailowo.