Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5341764623
REGON: 140827768
Rok założenia:
2007

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Głównym profilem naszej działalności jest rachunkowość. Zajmujemy się obsługą księgowo-podatkową. S...
Naszą ofertę kierujemy do spółek prawa handlowego, spółdzielni, stowarzyszeń, fundacji oraz osób, k...
Piastów, Powstańców Warszawy 6A
W Ask Consulting Group zapewniamy obsługę rachunkową małych i średnich podmiotów gospodarczych. Wśr...
Nasza firma zarządzana jest przez Annę Ciubak - członka Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, Oddział...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Szlaska Maria. Biuro rachunkowe" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 5341764623. Numer REGON firmy to: 140827768.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Pruszków w województwie mazowieckim. Początek działalności firmy na rynku to 2007 rok. Firmę można odwiedzić pod adresem: Zasławskiej 6 lok. 5. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 05-800 Pruszków. Kompletne współrzędne GPS to: 52.153087N, 20.7964480196078E. Przedsiębiorstwo "Szlaska Maria. Biuro rachunkowe" działa od lat w branży Biura rachunkowe.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Dzwoniąc pod numer telefonu: 22 728 17 14 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Szlaska Maria. Biuro rachunkowe

Szlaska Maria. Biuro rachunkowe, Pruszków

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Szlaska Maria. Biuro rachunkowe


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.