Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5471833877
REGON: 240304240
Rok założenia:
2006
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Zajmuję się zarówno obsługą Klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw oraz spółek. Sporządzam ...
Obsługujemy klientów indywidualnych oraz biznesowych. Doskonale znamy przepisy prawa celnego oraz p...
Skarżysko-Kamienna, pl. Floriański 3 lok. 111
Od dwunastu lat zajmuję się świadczeniem usług związanych z prawem. Moim klientom oferuję szeroki w...
Jestem absolwentką Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Szkoły Prawa Am...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Superstock & Food Technology Barbara Kadłubek" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 5471833877. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 240304240.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Bielsko-Biała w województwie śląskim. Początek działalności firmy na rynku to 2006 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na Bystrzańska 114D. Korespondencyjny kod pocztowy to: 43-309 Bielsko-Biała. Kompletne współrzędne GPS to: 49.7909356480909N, 19.059829185504E. Branża Doradztwo prawne to dziedzina, w której firma "Superstock & Food Technology Barbara Kadłubek" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Superstock & Food Technology Barbara Kadłubek

Superstock & Food Technology Barbara Kadłubek, Bielsko-Biała

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Superstock & Food Technology Barbara Kadłubek


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.