Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7123357329
REGON: 36903670400000
KRS: 0000709998
Rok założenia:
2017

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Pracuję jako trener piłki nożnej i wiem, że to bez wątpienia najpopularniejszy sport na całym świec...
Od ponad dziesięciu lat działamy na rynku. Przez ten okres zdobyliśmy cenne doświadczenie oraz spor...
Jujitsu jest jedną z najstarszych sztuk walki, z której czerpią też inne systemy samoobrony. Japońs...
Tenis to sport dla każdego. Jest bardzo dynamiczny, dzięki czemu dostarcza sporo ruchu, a do tego r...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "STOWARZYSZENIE KULTURY FIZYCZNEJ NINJA" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 7123357329. Firma ma numer REGON: 36903670400000. Spółkę można znaleźć w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000709998.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Lublin w województwie lubelskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2017 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Wajdeloty 14 lok. 15. Kod pocztowy do korespondencji to: 20-604 Lublin. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 51.241302N, 22.521573E. "STOWARZYSZENIE KULTURY FIZYCZNEJ NINJA" to firma działająca w branży Ośrodki, kluby sportowe i rekreacyjne.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt STOWARZYSZENIE KULTURY FIZYCZNEJ NINJA

STOWARZYSZENIE KULTURY FIZYCZNEJ NINJA, Lublin

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie STOWARZYSZENIE KULTURY FIZYCZNEJ NINJA


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.