Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7831802467
REGON: 38355177200000
KRS: 0000789601
Rok założenia:
2019

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Zajmujemy się szeroko pojętymi usługami informatycznymi. Mamy w ofercie wiele ciekawych propozycji....
Świadczymy usługi informatyczne już od wielu lat, dzięki czemu możemy zapewnić Państwu obsługę na n...
Jednym z głównych obszarów naszej działalności jest analityka w dziale controllingu. Jako kadra fir...
Jelenia Góra, Sygietyńskiego 17 lok. 4
Do naszych zadań należy miedzy innymi projektowanie i wdrażanie nowoczesnych systemów informatyczny...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Sport Vision Technology Sp. z o.o. Sp.k." widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 7831802467. Numer REGON firmy to: 38355177200000. Spółka jest wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000789601.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Poznań w województwie wielkopolskim. Działa na rynku od 2019 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Półwiejska 17 lok. 26. Korespondencyjny kod pocztowy to: 61-844 Poznań. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 52.4039207133213N, 16.936216798738E. Przedsiębiorstwo "Sport Vision Technology Sp. z o.o. Sp.k." działa od lat w branży Usługi informatyczne.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Sport Vision Technology Sp. z o.o. Sp.k.

Sport Vision Technology Sp. z o.o. Sp.k., Poznań

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Sport Vision Technology Sp. z o.o. Sp.k.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.