Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8851510165
REGON: 021152529
Rok założenia:
2009

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Jako geodetka uprawniona oferuję pełen zakres usług geodezyjnych. Klientom As-Geo zapewniam dotrzym...
Planują Państwo zakup lub sprzedaż działki, a może budowę domu? W takim razie pomoc geodety będzie ...
Nasza oferta skierowana jest zarówno do osób prywatnych, jak i do przedsiębiorców. Wykonując nasze ...
Głównym przedmiotem działalności naszej firmy jest świadczenie profesjonalnych usług geodezyjnych. ...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Smp-consulting. Paweł Sonnak" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 8851510165. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 021152529.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Oława w województwie dolnośląskim. Działa na rynku od 2009 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Okólna 6C. Korespondencyjny kod pocztowy to: 55-200 Oława. Kompletne współrzędne GPS to: 50.9488091790024N, 17.2790689301094E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: pawel.sonnak@gmail.com. "Smp-consulting. Paweł Sonnak" to firma działająca w branży Usługi geodezyjne i kartograficzne.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 600 954 517 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Smp-consulting. Paweł Sonnak

Smp-consulting. Paweł Sonnak, Oława

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Smp-consulting. Paweł Sonnak


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.