Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5981539272
Rok założenia:
2000

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Aeroklub Ziemi Lubuskiej to idealne miejsce dla każdego fanatyka lotnictwa. Tutaj każdy może znaleź...
Nasz klub otwarty jest dla każdego - od osób, które stawiają swoje pierwsze kroki w nauce zasad i t...
Bieganie to aktywność, który zdobywa coraz większą popularność. Do jej uprawiania nie jest potrzebn...
Łódź, św. Teresy od Dzieciątka Jezus 56/58
Oferujemy dynamiczne i emocjonujące treningi tenisowe dla wszystkich zainteresowanych nauką gry w t...

O firmie

Firma "Słubice 2000. Bokserski klub sportowy" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 5981539272.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Słubice w województwie lubuskim. Działa na rynku od 2000 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Folwarczna 3 lok. 4. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 69-100 Słubice. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.35017N, 14.58293E. Branża Ośrodki, kluby sportowe i rekreacyjne to dziedzina, w której firma "Słubice 2000. Bokserski klub sportowy" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 603 500 574 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Słubice 2000. Bokserski klub sportowy

Słubice 2000. Bokserski klub sportowy, Słubice

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Słubice 2000. Bokserski klub sportowy


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.