Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5252955534
Rok założenia:
2023
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Jednym z głównych profili naszej działalności jest opiniowanie roszczeń, które dotyczą odszkodowań ...
Organizujemy szkolenia i warsztaty, które prowadzi wykwalifikowana kadra – doświadczeni nauczyciele...
Warszawa, Lwowska 7 lok. 5
Od niemal ćwierć wieku specjalizujemy się w szkoleniach z zakresu wystąpień publicznych i komunikac...
Warszawa, Jagiellońska 58 lok. 122
Posiadamy dwudziestojednoletnie doświadczenie, dzięki czemu zyskaliśmy zaufanie wielu klientów. Zaj...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Salesforce Training Marceli Juchniewicz" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 5252955534.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Koczargi Stare w województwie mazowieckim. Początek działalności firmy na rynku to 2023 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na Poziomkowa 26. Kod pocztowy do korespondencji to: 05-080 Koczargi Stare. Kompletne współrzędne GPS to: 52.2667344540635N, 20.7894896695923E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: juchniewicz@o2.pl. Firma "Salesforce Training Marceli Juchniewicz" prowadzi swoją działalność w branży Szkolenia i kursy.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Salesforce Training Marceli Juchniewicz

Salesforce Training Marceli Juchniewicz, Koczargi Stare

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Salesforce Training Marceli Juchniewicz


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.