Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7251015480
REGON: 471087832
Rok założenia:
1995
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Świętochów, Warszawska 10
Jeżeli Twoje dziecko jest zainteresowane zabawnymi historiami w świecie pełnym przygód, z pewnością...
Sosnowiec, Harcerska 15 lok. 7
Chemią pasjonuję się od najmłodszych lat. Już w podstawówce wiedziałam, że będą z nią wiązać swoją ...
Kraków, Królowej Jadwigi 148
Zasadniczą część publikacji stanowią książki zawierające teksty ks. Franciszka Blachnickiego zarówn...
Rybnik, św. Jana 13
Z naszych usług wydawniczych i drukarskich korzystają zarówno klienci indywidualni, jak i właścicie...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Ryszard Wiencek Media Service" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 7251015480. Firma ma numer REGON: 471087832.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Łódź w województwie łódzkim. Początek działalności firmy na rynku to 1995 rok. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Sienkiewicza 101 lok. 56. Kod pocztowy do korespondencji to: 90-301 Łódź. Kompletne współrzędne GPS to: 51.7512620648227N, 19.4640629089945E. Branża Wydawnictwa to dziedzina, w której firma "Ryszard Wiencek Media Service" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Ryszard Wiencek Media Service

Ryszard Wiencek Media Service, Łódź

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Ryszard Wiencek Media Service


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.