Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7821921420
REGON: 630959226
Rok założenia:
2013

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Głównym profilem działalności naszej firmy są usługi geodezyjne. Oferta obejmuje wznowienia punktów...
Geodezja to nasza specjalizacja, której poświęcamy swój czas, wysiłek, w której nieustannie poszerz...
Wysoki poziom usług świadczonych przez firmę Grzegorza Wróblewskiego to zasługa doświadczenia i spe...
W zakresie usług geodezyjnych Geodezja Express wykonuje mapy do celów projektowych i prawnych, doko...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Rio Grzegorz Kapczyński" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 7821921420. Firma ma numer REGON: 630959226.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Poznań w województwie wielkopolskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2013. Przedsiębiorstwo znajduje się na Forteczna 47 lok. 1. Korespondencyjny kod pocztowy to: 62-035 Poznań. Kompletne współrzędne GPS to: 52.3688841580237N, 16.9322293119391E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: rio.biuro@gmail.com. Branża, w której specjalizuje się firma "Rio Grzegorz Kapczyński" to Usługi geodezyjne i kartograficzne.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 605 632 266.

Kontakt

Kontakt Rio Grzegorz Kapczyński

Rio Grzegorz Kapczyński, Poznań

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Rio Grzegorz Kapczyński


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.