Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5471011299
REGON: 070475830
Rok założenia:
1996
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Żywiec, Bracka 43
Jesteśmy kreatywnym i nowoczesnym zespołem, którego druk jest wielką pasją. Właśnie z tego powodu s...
Mysłowice, Katowicka 21
Introart to profesjonalna introligatornia i zakład poligraficzny które prowadzimy od wielu lat. Zdo...
Katowice, Raciborska 48
Głównym profilem naszej działalności jest druk cyfrowy. Zajmujemy się drukowaniem różnego rodzaju m...
Katowice, Ułańska 5
Zakres działalności Drukarni Fiolet: Druk cyfrowy Druk cyfrowy, realizujemy na najnowocześniejszych...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 5471011299 została umieszczona firma: "R-print Ryszard Rosner". Numer REGON firmy to: 070475830.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Bielsko-Biała w województwie śląskim. Działa na rynku od 1996 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Żeglarska 45. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 43-346 Bielsko-Biała. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 49.8616301577782N, 19.045720558817E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: erprint@poczta.onet.pl. Branża Drukarnie to dziedzina, w której firma "R-print Ryszard Rosner" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt R-print Ryszard Rosner

R-print Ryszard Rosner, Bielsko-Biała

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie R-print Ryszard Rosner


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.