Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
REGON: 362991800
Rok założenia:
2015
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Sierpc, Narutowicza 64
Wizyta w naszym Muzeum to niepowtarzalna podróż w przeszłość. Tylko u nas można zobaczyć, jak żyli ...
Będzin, Krakowska 110
Muzeum Ford Mobi w Będzinie prezentuje Wam kolekcję pojazdów związanych z początkami motoryzacji w ...
Rogoźnica, Ofiar Gross Rosen 26
Obóz Gross-Rosen był jednym z największych obozów koncentracyjnych istniejących na Dolnym Śląsku - ...
Jako Dawna Kopalnia Nowa Ruda zajmujemy się zapewnianiem podróży turystycznych oraz zwiedzania podz...

O firmie

"Muzeum Strategii I Taktyki Działań Zbrojnych Clausewitz" z lokalizacją w miejscowości Warszawa zajmuje się gromadzeniem, a także sprawowaniem kompleksowej opieki nad zbiorami, które posiadają szczególną wartość historyczną. Duża część z wystaw to wystawy stałe dostępne dla wszystkich odwiedzających placówkę przez cały rok. Organizowane są również wystawy czasowe poświęcone różnorodnej tematyce, które można oglądać przez okres kilku tygodni lub miesięcy.

Ekspozycje znajdą Państwo pod adresem: Sarmacka 9 lok. 104, Warszawa. Placówka zlokalizowana jest w województwie mazowieckim, powiat Warszawa, gmina Warszawa. Korespondencję należy wysyłać na kod pocztowy: 02-972 Warszawa. Prawidłowy numer REGON jest następujący: 362991800.

Kontakt

Kontakt Muzeum Strategii I Taktyki Działań Zbrojnych Clausewitz

Muzeum Strategii I Taktyki Działań Zbrojnych Clausewitz, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Muzeum Strategii I Taktyki Działań Zbrojnych Clausewitz


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.