Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8721066200
REGON: 850364592
Rok założenia:
1995

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Oferta biura księgowego Doroty Balickiej to między innymi prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów ...
Głównym profilem działalności jest kompleksowa obsługa w dziedzinie podatków i rachunkowości. Biuro...
Oferta naszego biura rachunkowego obejmuje szeroki wachlarz usług księgowych. Zajmujemy się między ...
Rzeszów, Krynicka 1 lok. 1L
W firmie zapewniamy kompleksową obsługę księgową. Stawiamy na jakość pracy, dlatego dokładamy wszel...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Mirosława Sobecka Biuro Rachunkowe" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 8721066200. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 850364592.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Dębica w województwie podkarpackim. Działa na rynku od 1995 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Jana III Sobieskiego 6 lok. 25. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 39-200 Dębica. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 50.0476110673117N, 21.411820644564E. Branża, w której specjalizuje się firma "Mirosława Sobecka Biuro Rachunkowe" to Biura rachunkowe.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 14 683 56 59.

Kontakt

Kontakt Mirosława Sobecka Biuro Rachunkowe

Mirosława Sobecka Biuro Rachunkowe, Dębica

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Mirosława Sobecka Biuro Rachunkowe


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.